Modrooká dívka u rádia poklepla hůlkou na onen zázračný předmět, na kterém se prý od 12. Prosince měl začít na jedné nejmenované stanici nový "seriál". Když uslyšela hlas, který si vybavovala, ale nevěděla komu patří, usmála se, a začala přemýšlet.
Výsledkem jejího přemýšlení byl pocit, že onen hlas už slyšela v osmi dílech slavného filmu o čarodějném učni jménem Harry Potter.
Tentokrát to ovšem nebylo doma, na obří televizi, ale uvnitř malého domečku, ve kterém žádná televize nebyla.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,,Vítejte, kouzelníci z celé zeměkoule! ... No tak možná z celé zeměkoule ne, ale alespoň někdo..." Zazněl z rádia něčí hlas, který nepoznávala. Třeba se dozvím kdo to je...
,,Ještě jednou vítej, hrstko kouzelníků a čarodějek. Posloucháte nový seriál Objevování mudlovského světa, kde se Belatrix Lestrangeová bu-" ani nestihl dokončit větu, když se ozvala Belatrix : ,,Tos nemohl říct něco ve stylu nejkrvelačnější - Sorry Fenro (Fenrir Šedohřbet) - dáma, která byla poctěna darem od samotného pána zla a to darem být jeho služebníci do konce svého života'? Mohl by jsi ještě připojit něco jako krutá, ale především velmi věrná svému pá-" zbytek věty zanikl v hlasitějším hlase, ve kterém okamžitě poznala Hermionu Grangerovou : ,,TICHO!!!" její hlas tak hlasitě, až nadskočila. Týjo, nevěděla jsem, že Hermi dokáže vyvinout tak hlasitý zvuk.
Všichni zmlkli a Hermiona pouze dodala : ,, Nemůžu se soustředit na mou novou knížku o tom, jak se postupně prosazovaly kouzelnické zákony." Dopověděla skoro až šeptem. Tohle je Hermiona, kterou znám, hlasitě se zasmála.
,,Dobře, dobře. Dnes přítelkyni pána zla - Belatrix Lestrangeové a Hermioně Grangerové ukážeme mudlovské fotografie. Dámy - tady máte tři mudlovské fotografie, a snažte se je pochopit," úspěšně dořekl neznámý hlas.
,,Proč... Proč se nehýbají?" Řekla nechápavě Belatrix.
,,To je kvůli -" Hermiona začala, ale opět nedořekla.
,,Neříkejte ji to Hermiono, ať si na to přijde sama."
Úplně jsem viděla, jak je probodla smrtícím pohledem.
,,Takový nesmysl. Proč se vůbec zabývám věcmi od těch mudlovských ****** a ******* !!! Kašlu vám na to, mám lepší povinnosti!" Vykřikla vcelku hlasitě Belatrix a hned za jejím výkřikem bylo slyšet odsunutí židle.
,,Mírné komplikace, řekl bych," zasmál se neznámý člověk a ozvalo se hlasité prásknutí dveří.
,,Dobře Hermiono, jaké jsou podle vás výhody a nevýhody těchto mudlovských fotografií?" Zeptal se zaraženě hlas.
,,Pro každého jsou jiné výhody, i nevýhody. Já jsem nad tímto upřímně nepřemýšlela, ale dle mě jsou o mnoho lepší kouzelnické fotografie," řekla naprosto klidným a vyrovnaným hlasem Hermiona.
,,Výborně slečno Grangerová! Výborně! Alespoň vy jste neodešla! Můžete nám prosím ještě sdělit, proč se nepohybují?" Sdělil onen neznámý hlas.
,,Mudlové zatím neobjevili způsob jak zachytit ve fotografii pohyb," odpověděla Hermi.
,,Výborně! Jako z učebnice! Hádám že z knihy Mudlovský svět z pohledu kouzelníků?" Zeptal se onen neznámý.
Hnědovláska u rádia věděla, že definitivně bude ještě sranda.
,,Ano Austine, Mudlovský svět z pohledu kouzelníků," řekla spokojená sama se sebou Hermiona.
Tak ! Jsi odhalen Austine! Zasmála se hnědovláska.
,,Dnes už bohužel musíme končit, hrstko kouzelníků. Nalaďte si nás zpět 24. Prosince - na Štědrý den ! Budeme se na vás těšit - vaši Já, Austin White, Hermiona Grangerová a ,uprchlice, Belatrix Lestrangeová," oznámil Austin a věděla, jakou stanici si pustí na Štědrý den.Zase a opět... Se snažím něco psát! 😂 Prosím vás mě neukamenujete pokud tohle nedopíšu nebo další kapitolu do Vánoc nestihnu 😂. Kdyžtak - povzbuzovala mě při psaní super holčina jménem eliskakrejcova - díky 😁. Ale!!! (Tolik vykřičníků - cítím se jak desetiletý dítě 😂) hlavně si Vánoce užijte s rodinou a nejlépe u nějakého supr Čupr vánočního filmu nebo u něčeho co rádi děláte vy. Fůha dlouhý proslov - čas končit.
Ahoj jednorožci! 😀
ČTEŠ
Objevování mudlovského světa
Random~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,,Ok, na scénu!" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tento příběh bude něco jako show. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Spočívá to v tom, že Bellatrix Lestrangeová bude hádat k čemu daná mudlovská věc slouží. Poté jí na pomo...