Satorlath kimi kaynaklarda Tanrıların lanetlediği yer olarak geçen Elesiam Dünyasın'ın doğu tarafında bulunan büyük bir kıta.Bunun nedeni aslında eski dillerden biri olan İzorus dilinde sator : lanetlenen , lanetlenmiş kimse anlamına gelen bir kelime olmasıydı.Ama bir yandan da bu kıta bir çok değerli maden ve tarihi büyülü eşyalara sahiplik ediniyordu.İşte bu yüzden savaşlar , entrikalar bunlardan dolayı oluşan acı , üzün ve kin bu kıtanın tüm ülkelerinde eksik olmazdı.Öyleki Satorlath'ın tüm sanatsal faaliyetlerinde bu olgular rahatlıkla algılanabilmekteydi.Kaldıki bir Satorlath insanı olarak doğduysanız başka yere göç etmek isteseydiniz bile dış denizlerdeki mistik canavarları ve korsanları atlatmanız gerekecekti.İşte bu kaosun , düzensizliğin , acının , kin ve nefretin bolca dolu olduğu yerde her şeyi değiştirecek o kahramanımız dünyaya gözlerini açmıştı.Dünyaya gözlerini ilk açtığı o anda bile Testicles yukarıya bakarak en büyük düşmanı geleceğini görmüştü.Çoğu bebek gibi ağlamadı Testicles sadece ufak bir gülümseme ile "Geleceğin varsa göreceğin var" der gibi bakıyordu.
[Testicles 5 Yaşında İken]
Testicles büyüyüp 5 yaşına geldiğinde annesi Lotus ve babası Glador ona bir kardeş hediye etti.Testicles için hayatının en mutlu günleri denebilirdi.Testicles merağına yenilip babasına kardeşinin nerden geldiğini sordu.Glador ise bu meraklı çocuğu hem meraksız bırakmamak hem de gerçeklerden şuanda bahsetmemek adına ona bir efsane anlattı :
Uzun zaman önce Tanrı Yathor ve Tanrıça Asenem adlı iki aşık tanrı vardı.Aşklarını cümle kainat duymuş , şarkılarıyla yeni yıldızlar ve sistemler parıldardı.Her anlarında birbirleriyle beraber aktivite yaparlar 5 m dahi ayrılmazlardı.Bir gün Tanrı Yathor , Tanrıça Asenem'i yanında göremez.Apar topar uykusundan kalkar ve her yeri arar.Bağırma ve ağlama sesleri duyduğu Satornius nehrinin yanına gider.Gördüğü manzara karşısında Yathor şok olur ve öfkeden deliye döner.Caobernis adlı diğer Tanrıça , Asenem'i kaçırmış bağlamış ve baya işkence etmiş.Caobernis orda tüm aşkını ve tüm duygularını Yathor'a açmış olsada Yathor Caobernis ile ölümüne bir savaşa tutuşmuştur.Savaşın son demlerinde 2 tarafta çok ağır yaralanmış durumda ve ölmek üzeredir.Yathor son nefesini sevdiğinin yanında vermek ister.Ve sevdiğinin yanına vardığında Asenem kendine gelmiştir.Sevdiceğini , biriciğini kanlar içinde gören Asenem son öpücüğünü orda Yathora verir.Ve Yathor çok büyük bir gülümseme ile hayata gözlerini kapar.Asenem ise o günden sonra Yathorun ona verdiği aşk tohumlarıyla çocuklarını yapmaya başladı.İlk çocuğunun adını biricik sevdiğinin adını koydu.Daha sonrasında 2 kız 2 erkek çocuğu oldu sırasıyla çocukların adı : Elevias (Kız) , Hutar (Erkek) , Dimena (Kız) , Voloera (Erkek).
Sonra Glador sözlerine şöyle devam etti : "İşte oğlum bu insanlığın ve diğer türlerin nasıl ortaya çıktığını anlatan bir hikaye".
Testicles ise etkilenmiş şekilde kocaman bakarak "Türler mi ? İyide onların nasıl oluştuğunu anlatmadın ki" diye ekledi.
Glodor Testicles'in başını okşayıp gülerek sözlerine şöyle devam etti : "Çünkü devamı var bak anlatayım.Elevias kızların arasından ilk doğan ve en güzel olanıymış.Uzun kulakları , uzun sarı saçları , mavi gözleri ve fit bir vücudu varmış.Hutar ise erkekler arasından ilk doğan ve en çirkin olanıymış.Uzun yana yatık kulakları , sarı gözleri , yeşil vücud rengi varmış ve kısa boyluymuş.Dimena ise ablasından kısa ve daha çirkinmiş hatta nerdeyse Hutar ile aynı boydaymış.Ablasına göre aşırı kıllı ve kaslıymış.Voloera ise aynı biz insanlara benziyormuş."
Testicles bu hikayeden baya etkilenmişe benziyorduki babasından daha fazlasını anlatmasını istedi.Ama babasını ona yapması gereken bazı işlerinin olduğunu söyleyerek o gece beraber uyudular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Testicles Voloera - Bir Savaşçının Destanı
FantasySatorlath kıtasında üzüntüler , pislikler , karmaşa , savaş , katliam tüm hızıyla devam ederken kahramanımız Testicles için en büyük düşman kendisini bekleyen geleceğiydi.