bab 4😍

9 2 0
                                    

.
.
.
.
(Maria pov)
..
Ish geram nyer aq ngan Jantan x guna Tu...ahhh ada ke patut dia suruh aq gi bilik persatuan pelajar tu esok...dia ingat dia tu sapa hah...ishhhh bencinyerrr aq...aq sumpah dia jomblo samurai tua eh Jap bukan Ker dia memang dah tua hahahahaha😈😈😃😃
.
.
.
.
Normal pov
.
.
.
'Hai nama saya mayuko Erika..ni Felix Dan ni Leon nice to meet you'.tanyer sorang budak perempuan dalam kelas aq mak ai bapak cute nyer muker dia geng dia pon smart belaka..'ah..!nama saya saya sawaki Maria panggil saya Maria ok'..'Haha cute lah nama awak'..'Haha ye ker thank.'.'eh jap ko bdx dtang lmbat tadi kan yang ejek kaichou tadi kannn betul x leon.'.'hmm..'grrr Macam mna la berita ni tersebar x pham betul aq perangai budak laki ni...kepoh jugak haha...'ermmm Macam man awak semua tahu.??''haha macam ni Maria Kami ni dari club berita so semua hot New Kami tau' 'haha..boleh tahan kepoh jugak korang ni haha''hishhh mana ada Kan'..ermm haha😅😅'.dah lah maria kami balik tempat duduk kami semula tau Bye ii.. 'ok bye'
.
.
.
.
.
.
Rehat
.
.
.
.
'hei Maria jom pergi ke kantin''ahh!!ok..'lambat kitaorang tinggal''woi tunggu lah.......
.
.
.
.
Maria ppb
Dok sedap aq ngan geng aq menjamu selera datang pulok Dohh setan yang menyamar jadi Kaichou..
'woi sedap ko Makan kat Sini?'..haah sedap sangat sampai nak tambah bnyk ii kaichou nak jugak ke???'..'huhh x De masa aq nak layan ko kat Sini.''saya ada suroh kaichou layan ke? X de kannn yang nok perasan kuat tu papal? X de kejer Ker'..hah Amik ko sedas aq bagi kat ko haha pdam Muka ko cui aq tgok cam belacan dah...'ishh dah la menyampah aq ngan ko..'huhu cau gak dia akhirnyer..
.
.
End Maria pov
.
.
.
.
Hoi maria kau wat apa sampai kaichou jauh dtng nok serang ko??'..'x de la pasal dtng lmbat tu la'..'ooooo'...'wei jom la blik klas dah nak habis rehat ni '..'haah lah jom lah'...
.
.
.
.
.
.
Balik sekolah
.
.
.
.
'hoi Maria '...'ada apa?'..'balik Sama jom..hmm jom...wei ko dah tahu nak masuk club apa nanti??dah...hmm ko tu dah tahu nak masuk club apa???ermmm dah..aq masuk club berita ko plak??....aq..ermmm aq rasa nak masuk club olahraga lah...eh masuk simpang ni bye maria jumpa esok tau...ok...bye.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rumah Maria.
..
.
Kak!!!! Aq dah blik.. 'oh selamat pulang cam mna sekolah???'cam bias lah kak...Ermm ok dah gi tukar baju tu'...oki doki kak...
.
.
.
.
.
.
Bilik Maria
.
.
.
Ngantuk lah....tido lah dulu good night😴😴😴😴









             To be continued

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

tiga segi ?? cinta ker benci ??Where stories live. Discover now