593.397 beğeni 2973 yorum
Xkth: Merhaba! Az zamanım var geçen ki soruları hemen yanıtlamaya çalışacağım.
1.Soru: Kaç cm?
Cevap: Aslına bakarsan bu çok özel bir soru ama sorularınızı cevaplayacağımı söylemiştim o yüzden, ortalamanın üstünde diyebiliriz.
2.Soru: Günlük yediğin şeyler?
Cevap: Aslında şöyle; fazla pratik yapmaktan yemek yemeyi unutuyorum. Bu yüzden Jimin genellikle bana ramen yapıp getirir.
3.Soru: Sesin çok güzel Taehyung-ah annen ve baban malzemeyi nasıl çoğaltmışlar?
Cevap: Şey, öncelikle teşekkür ederim. Sesim beğenildiğinde seviniyorum. Annem ve babamın fazla malzeme kullandıklarını düşünmüyorum. Tamamen Tanrı vergisi olduğunu düşünüyorum.
4.Soru: Zengin olmak nasıl bir duygu?
Cevap: Zengin olmak, nasıl açıklayacağımı bilmiyorum ama istediğin şeyleri alabilmek beni mutlu ediyor. Bazen zengin olduğum için kötü ithamlarda buluna biliyorlar ama hiçbiri şunu anlamıyor. Beni siz zengin ettiniz.
5.Soru: Babacığım olur musun?
Cevap: Ne? Şey tabiki olurum ama bu mesleğim dolayısıyla biraz zor bebeğim.
6.Soru: Bana şans verebilir misin babacığım?
Cevap: Eğer beni gerçekten tanıyorsan şunu bilmelisin ki ben herkese şans veririm.
7.Soru: Birgün boyunca serbest kalsan en çok ne yapmak istersin?
Cevap: Birgün boyunca serbest kalsam heralde çekimsiz bir şekilde sevdiğim kişiyle tatil yapardım.
8.Soru: Şu, @kookiejeon hakkında ne düşünüyorsun?
Cevap: Bu kullanıcı adı son günlerde oldukça gözüme battı ve azıcık profilinde gezinmiş olabilirim. Sanırım babacık olan benim ve gerçekleri söylemem gerekirse etkilenmedim değil yani.
9.Soru: Babacığım olup, bana süt verebilir misin?
Cevap: Neden olmasın?
(Şimdi arkadaşlar Öhöm, kimse bir şey dememiş ama benim harika matematiğim ile 9 soruyu 10 soru olarak size söylememe karşı kimse bir şey dememiş o yüzden ek soruyu ben soruyorum.)
10.Soru: Cinsel yönelimin nedir?
Cevap: Biseksüelim.
Yorumlar
Kookiejeon: Babacığım bana bebeğim demiş 😱 Babacığım seni çok seviyorum gerçekten 💜💕💞💓💗💖💘💜💜
P: Cidden cevap vermiş keşke ben de sordaydım.
Y: Ya oppa ne demek biseksüelim. Kendi cinsinden nasıl hoşlanabilirsin! İğrenç!
A: Hem oppacı hem homofobiksin amq Allah ne beyin vermiş ne kalp @Y organların olduğuna şükret
Kookiejeon: Tanrım biliyordum şükürler olsun. Ben seni jungkookseksüel yapacağım babacığım. Yakında bunu duyuracaksın.
K: Seni zengin ettiğim için tanrı belamı versin
S: Gerçekten Taehyung-ah sesinin o kalın ve kadifemsi tınısı çok hoşuma gidiyor.
Kookiejeon: Bana şans vereceğini ve babacığım olabileceğini söylemiş. ÖLÜYOEUM
P: Bay Kim çok egolusunuz.
F: Seni yaratana kurban zalımın evladı
Kookiejeon: Tanrım onu etkilemişim nefes alamıyoruö
Kookiejeon: Oh, babacığım canımı çok acıtacak!
----
Nasıl gidiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy/Taekook
FanfictionJeongguk, şarkıcı Kim Taehyung'un bebeği olmak isteyen üniversiteli bir öğrencidir. [Tamamlandı] Top:Tae Bottom:Jeongguk Daddykink~ Azcık feminen jk Başlangıç: 2018 Kasım Bitiş: 2018 Aralık