~Giriş~

8 2 0
                                    

Her gencin olduğunu gibi  benimde bir dayanak noktam vardı.Yaşadığım olaylar artık kaldıramayacağım kadar ağır geliyordu. Çoğu yaşıtıma baktığımda gördüğüm tek şey aslında onlardan ne kadar farklı olduğumdu. Onlar grup diye tabir ettikleri arkadaş grubuyla takılırken ben hep tektim bunu ilkokulda düşüp merdivenlerden yuvarlandığım da dizlerim kan içindeyken kimsenin yardım etmediğinde aslında gerçekten yalnız olduğumu anladım. Belkide gözüm o zaman açıldı pek bilemiyorum. Son zamanlarda beni çok değiştiren şeyler yaşıyorum. Kendimi tanıyamıyorum hatta bende varlığını bile bilmediğim şeyler keşfediyorum. Diyorum ya, sadece yaşım değil düşüncelerimde benimle beraber büyüyor. Her neyse her siyahın içinde bir beyaz ışık var derler haklılar hiç umut yokken gelen mesaj gibi...

Aylarca eline kalem almamış bir insan bir anda yazmaya başlarsa anlamanız gereken en önemli nokta aslında şu ''Bu insan bazı şeyleri artık kaldıramıyor, yaşadıkları veya düşünceleri artık taşıyamayacağı bir dereceye gelmiş'' demektir. Bazılarının dert mi bu ? dediği bazıları için dünyanın en büyük sıkıntısı olabiliyor. Çağımızın artık en yaygın denebilecek türde bir hastalığı var. En basit örnek olarak ilişkiler, artık kimse saf ve temiz anne babası gibi ilişki yaşamıyor. Herkes karşı cinsinden bir şeyler beklenti içinde sorsanız herkes annesi veya babası gibi bir eş ister peki soruyorum size;

Annen veya baban gibi eş istemeyi hak edecek şekilde yaşadın mı? Kendini bu kadar iğrenç şeyler yaptıktan sonra hala vicdanen rahat buluyor musun? Yazık size vicdanınız ölmüş siz hala yaşıyorum diye geziyorsunuz.

''ZAMAN HERŞEYİN İLACIYSA FAZLASI İNTİHARA GİRMEZ Mİ ? -Oğuz ATAY

Aslında durum bundan ibaret değil mi? Kendini ölüme teslim eden insanlar aslında herşeyini zamana bırakan insanlardır. Evet çoğunuz belkide çoktan zamanının bittiğini düşünenlerdeniz. Çoğumuzun yaş aralığı aslında bir bakıma aynı herkes kendini eşsiz sanıyor fakat herkesin düşünce yapısı bir bakıma aynı en büyük derdimiz aile sorunlarımız kimin ailesi dört dörtlük ki? Belki siz bu satırları okurken sıkılacak hatta belki yarım bırakacaksınız. Unutmayın herşey bitecek ölüp ölüp bittiğiniz aşklar,geceyi sabah edemediğiniz sabahlar hepsi bitecek tek birşey dışında hayalleriniz. Onları kimse öldüremez zaman bile, sadece ertelemenizi sağlar. Hayallerinizi zamana bırakmayın. 

ZAMAN TEK İLACIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin