Mit Jelentenek???

1.1K 42 11
                                    

Előző rész tartalmából :
Motorral mentem de már késő volt...

Mikor oda értem egy hatalmas tűz ütött ki. Mi után ki aludt meg láttam a srácokat. A földön fekszenek és Scott tiszta víz. Azonnal le szálltam a motorról és mentem volna oda ha nem jött meg egy fekete kocsi. Abban viszont egy ismeretlen ült. Kiszált és be ment a Motelbe. Nem vette észre Scottékat. Ki kerülte és be ment de aztán egy puska lövés és utána semmi. Gondolom megint elájultam. De ez valamiért más volt.

Hirtelen változott a kép és a suliba vagyok. A könyvtárban ahol egy srác és Stiles van még. Stiles fel mászott egy állványra. Ott valami kis kör szerű cuccot kiszeded és a vasak a másik srácra esett.

Megint kép változások és megint.

Aztán végre sikerült felkelni. Mármint csak gondoltam.

-Liz jól vagy??? - kérdezte Allison

-Mit csináltál Derekkel??? - kérdezte Stiles ingerülten

-Egy szörnyeteg vagy!!! - mondta Kira

Ekkor hirtelen felkeltem és a földön feküdtem körülöttem pedig a srácok.

-Liz jól vagy??? - kérdezte Scott aggódva

-Igen azt hiszem. - mondtam és megpróbáltam felállni.

-Mit láttál??? - kérdezte Lydia

-Semmit nem láttam. - hazudtam muszáj amíg én sem tudom mit jelentenek ezek.

Láttam rajtuk hogy nem hiszik el.

-Srácok így van. - mondtam

-Tudom hogy hazudsz anélkül hogy hallgatoznák. - mondta Stiles

-Jó rendben el mondom de előbb még gobdolkodok hogy mit jelentenek. Oké??? - kérdeztem mire mindenki bologatni kezdted.

-Rendben. - mondta Scott

Sziasztok! Bocsi hogy tegnap és tegnap előtt nem volt rész. Sajnos itt a suli és nem volt időm. Meg egyszer, sajnálom. Nem minden nap lesz rész. Nade most megyek. További szép napot/estét. Sziasztok!

Az elveszett titok!! Where stories live. Discover now