Styles przez pewien czas nie pojawiał się w szkole i podobno był chory, co szczerze było mi na rękę. Nie chciałam go widzieć. Minęły trzy tygodnie od dnia, w którym dowiedzieliśmy się, że Harry jest z Kendall. W międzyczasie każdy z naszej ekipy dodawał jakieś posty na Instagramie. Dwa tygodnie po tym całym zamieszaniu postanowiliśmy całą naszą ekipą wybrać się do klubu i postarać się zapomnieć o tym całym gównie.
Harry do nas się nie odzywał, a my sami też nie mieliśmy nic do powiedzenia brunetowi. Byliśmy zawiedzeni jego zachowaniem i tym, że jest z kimś kto można powiedzieć, że jest naszym szkolnym "wrogiem". Najgorsze było to, że dowiedzieliśmy się o tym tylko dlatego, że Prudence skomentowała zdjęcie Zayn'a. Było to bardzo przykre dla każdego z naszej ekipy, że Harry nie podzielił się z nami tym, że ma dziewczynę i jest nią Kendall. Wyobraźcie dowiedzieć się o związku waszego przyjaciela z dziewczyną, której szczerze nienawidzicie (z wzajemnością) przez pieprzonego Instagrama.
Przed pójściem na imprezę Perrie zrobiła mi zdjęcie, a ja stwierdziłam, że wrzucę je na Instagrama.
@selenagomez
ready for a partaaay 😈
📸@perriedwards👤 @perriedwards
❤️ harrystyles, zayn, kyliejenner, louist, perriedwards and 10423 others
🗨️7767
@harrystyles piękna 💕 ale nie za dużo tych imprez ostatnio?
@perriedwards @harrystyles nie udawaj, że cię to obchodzi i idź do swojej dziewczyny z takimi komentarzami
@zayn u slay 🔥🔥
@louist najpiękniejsza 😍 nie daj się!!
@perriedwards yaaas gurl 🔥💓
@ericcc co to za morda XDD
@kendalljenner żal mi ciebie, słonko 😉
@zayn @kendalljenner kim ty kurwa myślisz, że jesteś żeby tak traktować innych, zajmij się swoim chłopaczkiem
view more comments...
zayn, louist, perriedwards and selenagomez unfollowed harrystyles
Szczerze? Po zobaczeniu komentarza Styles'a miałam ochotę się zaśmiać. Przez jego okres bycia z Kendall nie wysilił się nawet o upomnienie dziewczyny, żeby przestała pisać obraźliwe komentarze względem mnie. Ja rozumiem, że są ze sobą krótko, ale mógłby mieć w pamięci fakt, że mimo wszystko mieliśmy bliską relację. Zobaczenie tego komentarza najpierw sprawiło, że zrobiło mi się cieplej na sercu, ale zdążyłam sobie przypomnieć o całej sytuacji i prychnęłam pod nosem. Niczym się nie interesuje odkąd jest z Kendall, a teraz prawi mi morały. Wszystkich z ekipy wkurzył ten komentarz, ponieważ nie odzywa się i ma Nas w dupie, a potem nagle pojawia się wielce zainteresowany. Stwierdziliśmy, że my też nie będziemy się nim interesować bo w sumie co Nas obchodzi jego relacja z Kendall, skoro odpuścił sobie znajomość z Nami.
Wspólnie postanowiliśmy całkowicie odciąć się od Harry'ego oraz usunąć obserwację jego profilu na Instagramie, na którym jedynymi zdjęciami teraz były wspólne selfie z Kendall i inne gówna tego typu. Stwierdziliśmy, że zaczniemy z nim normalnie rozmawiać w momencie, w którym przeprosi każdego. Osobiście mam na to ogromną nadzieję, ponieważ czuję jak za nim tęsknię, a ta cała sytuacja naprawdę sprawia mi ogromną przykrość...
dzięki serdeczne za przypomnienie mi o rozdziale, ponieważ czwartek miałam zajebany, a potem totalnie wyleciało mi to z głowy... i PRZEPRASZAM za to!! OBIECUJE, że dzisiaj jeszcze coś się tu pojawi
CZYTASZ
instagram ✨ h.s & s.g 🔛
Fanfiction@olly_carson usuń, to zdjęcie jest okropne @ericcc @olly_carson to przez jej twarz lol @harrystyles nie przejmuj się nimi, jesteś śliczna @harrystyles follows you //historia jest częściowo pisana jak większość ff, a częściowo są wstawki z pro...