Capitolul 1

1.3K 51 4
                                    

Stateam si priveam in gol prin camera mea, in timp ce asteptam sa-mi sune telefonul. A spus ca ma va suna in jumatate de ora, dar deja a trecut o ora. Incep sa ma ingrijorez.. o fi patit ceva? Dar daca as suna-o eu? Poate ca pur si simplu a uitat..

Am luat telefonul in mana tastand numarul de telefon al celei mai bune prietene. Sper ca astazi nu a uitat ca era ziua prietenei noastre, Park So Ra. Am tresarit cand mi-am dat seama ca telefonul deja a inceput sa sune, iar imediat dupa o voce cristalina a raspuns.

-Hei, ce faci? Iar ai uitat sa ma suni? am intrebat-o eu pe SuMin incepand sa zambesc fara vreun motiv anume.

-Aish! Imi pare rau, dar cautam un cadou potrivit pentru So Ra si am uitat sa te sun. a raspuns ea chicotind.

-Este in regula.. Si.. ce ai de gand sa ii iei?

-Hmm, nu stiu. Am vazut o pereche de pantaloni draguti.. sunt sigura ca ii vor placea! a raspuns Yuko entuziasmata.

-Suna bine! Atunci, te las sa continui cumparaturile si ne vedem la mine la 20:30! I love you, take care!

-Sigur, I love you too! a spus ea inchizand telefonul.

Oh, am uitat sa ma prezint. Ma numesc Song Ah Ri, am 27 de ani si sunt ulzzang. Fata de mai devreme cu care am vorbit este cea mai buna prietena a mea, Yuko. Yuko este doar un alint, numele ei este Baek SuMin, este si ea ulzzang si are 22 de ani. Suntem cele mai bune prietene inca de cand eram mici, parintii nostri intelegandu-se foarte bine.

Era ora 18:00. Mai era pana cand trebuia sa mergem la petrecerea prietenei noastre. Ma duc sa fac o mica plimbare, sa iau niste aer curat.

Mi-am luat cheile de pe birou si am iesit din casa, inchizand usa in urma mea. Am iesit din scara blocului, incepand sa ma plimb pe strada. Era foarte cald, doar era mijlocul verii. M-am dus in cel mai apropiat parculet, unde m-am asezat pe o banca. Am inchis ochii, relaxandu-ma. Era atata liniste.. Dintr-o data simt cum doua maini ma prind intr-o imbratisare calduroasa pe la spate. Era Yuko.. I-am facut semn sa se aseze langa mine pe banca.

S-a asezat in liniste, scotand o pereche de pantaloni scurti din punga ce o tinea in mana. Erau un albastru spre negru, cu o curea subtire si finuta, cu cateva tinte. Apoi a mai scos o pereche de botine negre. Si acestea aveau tinte, dar doar cateva in parti. Erau superbe, iar pantalonii la fel.

-Deci? Ce parere ai? m-a intrebat Yuko zambind.

-Sunt super! i-am raspuns eu intorcandu-i zambetul. O sa mearga de minune cu tricoul pe care i l-am luat!

-Cum arata? ma intreba Yuko facand ochii mari.

-Este negru, iar pe mijloc scrie "You are already dead". i-am raspuns eu zambindu-i in continuare.

-Suna bine. spuse ea in timp ce-si scotea telefonul din buzunar. E deja 18:30, ar trebui sa mergem sa ne pregatim. spuse ea in timp ce puse inapoi in punga botinele si pantalonii, ridicandu-se de pe banca.

-Da, ai dreptate. ii raspund, ridicandu-ma la randul meu de pe banca. Nu uita, la 20:30 sa fi la mine.

-Voi fi acolo. raspunse ea chicotind, luandu-ma in brate apoi plecand.

Am ramas pe loc, uitandu-ma cum se indeparteaza, pana cand nu am mai zarit-o, apoi am pornit si eu spre casa. Am intrat in scara blocului, gandindu-ma cu ce m-as putea imbraca.

Am intrat in casa, ducandu-ma direct la sifonier, scotandu-mi toate hainele si holbandu-ma la ele. Nu ma puteam decide cu ce sa ma imbrac. Am ales la nimereala o rochita scurta, de vara, deasupra genunchilor, dar totusi eleganta. Era albastra, cu bretele. M-am privit in oglinda, dar nu-mi placea.

Dreamer Soul [YURI / GirlxGirl]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum