Aish! Ce naiba?! M-am trezit din cauza soneriei de la usa care suna incontinuu. Stai, sonerie?! Si visam asa frumos.. dar toate visele frumoase sunt intrerupte mereu, nu?
M-am ridicat in fund, uitandu-ma sa vad cat era ceasul. Era 7 dimineata.. 7 DIMINEATA?! Cine putea fi la ora asta?
M-am dat jos din pat, indreptandu-ma spre usa. Am deschis usor usa, scotandu-mi incet capul pe usa, zarind-o pe Yuko care astepta in fata usii. Era toata un zambet. M-am uitat mirata la ea si am poftit-o inauntru.
-Ce cauti aici? E 7 dimineata! am spus eu putin iritata.
-Pai.. ma plictiseam.. si nu aveam somn. spuse ea incepand sa rada, descaltandu-se si indreptandu-ne impreuna spre dormitorul meu.
-Asta nu-i un motiv! Unii oameni dorm la ora asta!
-Scuze.. nu am vrut sa te deranjez. spuse ea in timp ce ma lua in brate.
-E o-ok. am spus eu inghitand in sec. O simteam din nou aproape de mine, ii simteam din nou parfumul si pielea fina, nu voiam sa-mi mai dea drumul.
-Deci.. ce vrei sa facem? ma intreba ea despartindu-se din imbratisare, zambind.
-Eu vreau sa dorm. spun eu aratand spre pat, inchizandu-mi ochii. E cald, si moale, si pufos, si ma cheama. continui eu stand in continuare cu ochii inchisi.
Am simtit cum cineva imi respira direct in fata, fruntile noastre apropiindu-se. Am deschis imediat ochii si am vazut-o pe Yuko stand in fata mea. Mai erau doar 2 cm de ma desparteau de buzele ei moi si rozalii.. M-am panicat, incepand sa ma dau cu cate un pas inapoi, in timp ce Yuko se apropia de mine. M-am lipit cu spatele de perete, inchizand ochii, asteptand. Ce mai exact asteptam? Nici eu nu stiam exact.
Am deschis ochii, vazand-o pe Yuko stand in fata mea. Se uita la mine zambind. Mi-a dat o suvita de par la o parte, uitandu-se in ochii mei.
-De ce ai rosit? m-a intrebat ea apropiindu-se de fata mea.
-E-eu nu am r-rosit. am inceput eu sa ma balbai.
-Sigur.. spuse ea afisand un zambet in coltul gurii, uitandu-se la buzele mele.
Si-a mutat privirea spre mainile mele, care atarnau pe langa corp. Eram incordata, nestiind ce sa fac. M-a luat de mana, punandu-mi-o in dreptul inimii ei. Ii puteam simti bataile inimii.
-Cat de mult ma iubesti? ma intrebase ea brusc, facandu-ma sa tresalt.
-Esti prietena mea cea mai buna, nici nu iti poti inchipui cat de mult te iubesc. am raspuns eu, uitandu-ma la ea zambind.
-Nu la asta ma refeream. Ma iubesti? Da sau nu? ma intrebase ea din nou.
-Da! i-am raspuns eu confuza, nestiind la ce se referea.
A zambit in coltul gurii, tragandu-ma de mana si trantindu-ma pe pat, urcandu-se peste mine.
-Ce vrei sa..
N-am apucat sa termin ce aveam de zis pentru ca imediat si-a lipit buzele de ale mele. Cu o mana imi mangaia obrazul in timp ce isi fremata buzele peste ale mele. Mi-am pus mainile pe umerii ei in incercarea de a o da la o parte, dar fara succes. S-a dezlipit din sarut, coborand cu sarutarile in jos, pe gat. Am reusit sa o dau jos de pe mine, uitandu-ma mirata la ea.
-Ce te-a apucat?! am intrebat-o, punandu-mi-se un nod in gat.
-Cum ce m-a apucat? Te vreau. Din totdeauna te-am vrut. Te plac, defapt te iubesc. Iar sentimentul este reciproc, stiu asta. a spus ea, buzele luandu-i forma unui zambet pervers.
-E-eu nu s-stiu la c-ce te re-referi. am spus eu balbaindu-ma.
-Ba.. eu cred ca.. stii. a spus ea apropiindu-se din nou de mine.
Mi-a prins mainile deasupra capului, punandu-se din nou peste mine. Si-a lipit buzele de gatul meu, incepand sa ma muste usor, ca ma apoi sa-mi dezmierde micile muscaturi cu buzele ei moi. A inceput sa-mi sarute clavicula, facandu-ma sa gem usor, ceea ce ii oferea placere. S-a indreptat spre urechea mea dreapta, muscandu-mi usor lobul urechii.
-Stiu ca iti place. a spus ea cu o nota de triumf in glas.
S-a indreptat atentia spre buzele mele, prinzandu-mi buza inferioara intr-ale ei. Instinctiv mi-am prins mainile dupa gatul ei, ce a facut-o sa zambeasca. Mi-a muscat buza superioara, facandu-ma sa scot un icnet, bagandu-si limba in lacasul meu, cautand-o pe a mea. Nu m-am impotrivit sarutului, ba chiar am luat parte la el. Limbile noastre dansau, hotarand cine sa predomine.
Acele atingeri.. ma faceau sa imi doresc din ce in ce mai mult. Oriunde ma atingea sau ma saruta, incepea sa arda sub dorinta.
Si-a bagat o mana pe sub tricoul meu, plimband-o pe abdomen. Facea cerculete cu unghia pe el, ceea ce imi trimitea mii de fiori pe sina spinarii, facandu-ma sa ma cutremur. A urcat cu mana mai sus, prinzandu-mi sanul in palma ei, incepand sa-l maseze, facandu-ma sa tremur sub atingerile ei. S-a dezlipit din sarut, dandu-mi tricou jos, incepand sa ma sarute pe abdomen. Am inceput sa gem, in timp ce urca cu sarutarile in sus, spre sanii mei. S-a indreptat spre un san, incepand sa-l sarute usor, in timp ce pe celalat san il mangaia, strangandu-l usor din cand in cand. M-a muscat de sfarc, ceea ce m-a facut sa scot un mic icnet de durere amestecat cu placere.
-Ri! Ri! Ri! Ri, trezeste-te! am auzit-o pe Yuko cum ma striga.
M-am ridicat repede in sezut, uitandu-ma speriata la persoana care statea in fata mea. Asta inseamna ca totul.. a fost doar un vis? Firar! Adica ce tot spun?!
-In sfarsit, te-ai trezit! exclama Yuko, punandu-mi o compresa cu apa rece pe frunte, intinzandu-ma inapoi in pat.
-Ce s-a intamplat? Si ce cauti aici? Cat e ceasul?
-Este 16:30. Te-am sunat de o gramada de ori, si cand am vazut ca nu-mi raspundeai am venit aici. Stiu unde ascunzi cheia de rezerva, asa ca nu mi-a fost greu sa intru. Cand am intrat si am venit la tine in dormitor, am vazut ca aveai toata fata rosie, si imi sopteai incontinuu numele. Am pus mana pe obrajii, apoi pe fruntea ta si am vazut ca ai febra. Stai aici pana-ti aduc pastilele si ceai!
-De parca as putea pleca undeva cu durerea asta de cap. am spus eu chicotind.
Daca ar stii ea ce am visat eu.. Mi-am dat seama ca e adevarat, si o plac. Tin la ea mai mult ca la o prietena. Dar.. daca sentimentul nu e reciproc? Nici macar nu stiu cum sa abordez situatia.
-Ia pastilele, bea ceai, si incearca sa te odihnesti. mi-a spus Yuko punandu-mi pastilele in mana si dandu-mi cana cu ceai.
Am luat pastilele si am baut ceaiul, dupa m-am pus cu capul pe perna, incercand sa adorm, dar nu puteam.
-Hey.. Yuko.. poti dormi cu mine?.. Imi e cam frig si..
-Desigur. m-a intrerupt ea zambind, bagandu-se langa mine in pat si luandu-ma in brate.
-Multumesc. am soptit eu inainte de a ma fura din nou somnul.
~Din perspectiva lui Yuko~
Este atat de dulce.. Nu-mi vine sa cred ca am inceput sa am sentimente pentru ea..
-Te iubesc atat de mult.. chiar daca stiu ca e imposibil ca sentimentul sa fie reciproc. am soptit eu.
Am stat si am privit-o cum doarme, strangand-o mai tare in bratele mele, inainte de a adormi si eu.
CITEȘTI
Dreamer Soul [YURI / GirlxGirl]
FanfictionSa te intelegi bine si sa ai puncte in comun cu prietena ta cea mai buna nu este un lucru rau, dar ce faci atunci cand te indragostesti de ea?