Este o zi normala,ma trezesc,dar nu pot sa uit visul pe care l-am avut,asa ca mi-a venit o idee,încet fara sa fac prea mult zgomot,ma ridic din pat si ma îndrept spre birou de acolo îmi scot din sertar un pix,iar de pe birou îmi iau o foaie.Ma asez pe scaun si încep sa scriu tot ce mi s-a întamplat în vis...Dupa zece minute,totul era deja pus pe foaie,o iau si o pun între cartile mele din biblioteca.Se aude un zgomot,mama mea adoptiva se trezeste,ma duc repede în pat si ma prefac ca înca dorm.
-Copii,treziti-va,este ora 7.30
Alis,sora mea se trezeste imediat ca sa ocupe prima,baia.Ea este mai mare decat mine cu un an,dupa ce se spala pe dinti,ochi si corp,se machiaza.
Urmatorul care fuge spre baie este fratele meu Simon,el este de aceasi varsta ca mine.
Dupa ce iese si el din baie,urmez eu,ma spal pe dinti,ochi si corp,dar eu nu ma machiez,nu vreau sa arat ca fetele din clasa mea machiate si fardate,arata ca niste papusi din benzile desenate pe care le face Simon.
Dupa ce ne spalam toti,coboram pentru a lua micul dejun,astazi avem clatite decorate cu afine si gem yammm.
Primul care termina de mancat dejunul, este Simon,urmatoarea sunt eu,iar ultima este Alis care mananca foarte foarte încet pentru a nu-si rupe vreo unghiuta!
Dupa ce mancam ne luam ghiozdanele,înainte sa plecam mama ne pupa pe toti si fugim pentru a nu întarzia,bine asta nu o include si pe Alis care merge cat poate ea de repede cu tocuri de zece centimetrii...Într-un sfarsit ajungem în statia de autobuz,ne asezam cu toti pe banca sperand ca nu am întarziat.
În zece minute ajunge autobuzul,urcam rapid în el pentru a nu întarzia,înauntru sunt 20 de banchete de cate 2 copii,Alis îsi gasește cu usurinta un loc în autobuz,Simon sta cu prietenii lui în spatele autobuzului,iar eu am ramas singura ca de obicei.
Eram îmbracata în uniforma obligatorie a colegiului.Încerc sa îmi gasesc un loc pe banchete,dar nu gasesc niciunul,în cele din urma un baiat mai dragut ma observa si îmi cedeaza locul,eu îi multumesc recunoscatoare.
Dupa cateva statii autobuzul ajunge la colegiul Blake South,toti copiii coboara din autobuz,eu mai timida astept sa coboare toti si cobor ultima,ma îndrept grabita spre intrare,fara sa îmi dau seama Mal cea mai populara fata din scoala se aoropie de mine,era înconjurata de clonele ei din care facea parte si Alis.
-Buna Nina draga mea!zice ea cu zambet fals pe fata.
-Buna!zic eu uitandu-ma în jos.
-Astazi am uitat sa îmi fac tema la matematica,am fost prea ocupata cu manichiura,poti sa mi-o faci tu?
-Scuze,dar astazi sunt foarte ocupata!zic cu vocea stinsa.
-Ma scuz eu,nu te-am rugat draga mea,te-am obligat draga mea,nu ma intereseaza ca nu poti sau ca nu ai timp,daca vrei sa mai existi în Colegiul asta atunci fa ce îti spun!
Si într-o secunda îmi da cartile jos din mana.
-Asa vei arata tu daca nu ma asculti!Ai înteles!
-Da,zic eu uitandu-ma în jos la pantofii ei albastri de catifea cu toc subtire.
-Te astept în prima pauza,cu tema mea bine facuta!Bye!
Si pleaca împreuna cu suratele ei cu fuste scurte,pantofi cu toc si bluze colorate cu diferite strașuri.
Dupa ce pleaca ma aplec sa îmi ridic cartile de pe jos,iar dupa ce ma ridic îl vad pe Gaston,baiatul de care îmi place în secret,era pe o banca stand cu ghiozdanul langa el si citind o carte,dupa cum privea foaia se pare ca îi placea ce citeste.
Îmi iau repede cartile si ma îndrept spre intrare sperand ca nu ma vazut holbandu-ma la el.
//////////////////////////////////////////////////////
Aceasta este prima mea carte ,sper sa va pleca,astept pareri!!!
CITEȘTI
O viata cu multe obstacole
Teen FictionBuna,ma numesc Nina,sunt adoptata sau cel putin asa stiu,am 16 ani ,sunt în primul an de liceu si am o viata cu multe obstacole,minciuni si fantezii!