cap 2

51 6 5
                                    

În sfarsit ajung la dulapul meu,îmi dau jos ghiozdanul de pe umar si îmi caut cheia,în cele din urma o gasesc,îmi deschid dulapul si bag cartile înauntru de acolo îmi iau doar cartile necesare si mi le bag în ghiozdan închid dulapul si îmi bag cheia la loc în buzunarul cel mic al ghiozdanului.
Mai am timp de pauza,înca nu s-a sunat asa ca îmi iau ghiozdanul si ma asez pe o bancuta fata în fata cu dulapul meu si îmi scot tableta.Mie îmi place foarte mult sa scriu si de curand am gasit un site pe care pot sa scriu cu o identitate falsa,pentru ca eu sunt prea timida sa scriu cu identitatea mea,numele fals este Felicity Fourneaw.Cu ajutorul acestui sait pot sa scriu tot ce îmi trece prin cap fara ca lumea sa stie cine sunt!
În timp ce scriam concentrata pe tableta ,pe banca se asaza prietena mea cea mai buna Jamilla pe care o strig Jam.
-Buna Nina!Ce faci draga mea!
-Buna Jam,bine scriam pe Felicity,dar nu uita ca nimeni nu trebuie sa stie ca ea sunt eu!
-Da,nu am uitat,dar nu înteleg de ce nu vrei ca lumea sa afle ca tu esti Felicity,toata lumea te iubeste,iubeste ceea ce scri si vrea sa afle cine esti!
-Poate or fi placand-o pe Felicity,dar ,daca vor afla ca ea este Nina Simoneti ce crezi,nu ar mai citi nimic,fata cea mai aiurita si tocilara din scoala pe care nimeni nu o place!
-Eu nu cred asta,eu cred ca esti cea mai draguta fata din scoala si cea mai buna prietena din lumea întreaga!
-Multumesc ca tu crezi asta,dar ceilalti nu cred,haide sa mergem ca vom întarzia la ore daca mai stam mult la barfa prietena draga!
-Bine,hai!
Într-un sfarsit ajungem în laboratorul de chimie,ne luam halatele si ochelarii din cuiere.Toata lumea se asaza în banca lui,banca mea este ultima de langa geam,colega mea de banca este Gimena care se striga Gim si ea este o fata foarte de treaba.
Începe ora,domnul Tino intra în clasa si toti copiii se ridica în picioare.
-Buna ziua copii!
-Buna ziua domnule profesor!
-Luati loc!
Copiii se asaza la loc în banca lor cu caietele,cartile si recipientele în fata lor.
-Astazi vom vorbi si ne vom reaminti despre formula apei.
Dupa 30 de minute domnul profesor se opreste pentru a pune niste întrebari.
-Copii vreau sa va puneti ochelarii si sa faceti experimentul din carte de la pag. 64.
Eu deschid repede cartea pentru a gasi experimentul,dar observ ca prietena si colega mea de banca nu are, asa ca îmi dau cartea la mijloc ca sa poata citi si ea.
-Multumesc, Nina!
-N-ai pentru ce, Gim!
Dupa cateva minute profesorul ma cheama la catedra sa-mi vada proiectul,eu ma ridic timida din banca si îmi iau proiectul cu 4 eprubete pline cu apa, doua cu apa colorata, doua cu apa normala,între ele erau conectate fel si fel de fire...,merg încet pentru a nu-l scapa,iar cand cred ca am scapat ,o fata din prima banca îmi pune piedica iar eu ma prabusesc cu tot cu proiect, în fata catedrei,dupa cateva secunde de liniste totala clasa se umple de rasete si ocare,singurele care nu radeau erau Gim si Jam care se uitau urat la fata din prima banca Jazmin, cea care mi-a pus piedica.Am fata plina de culori iar copiii radeau de parca au vazut un clown.
Profesorul se uita urat la noi.
-Împiedicat-o!
-Picioare stangi zic unii copii.
Eu rusinata si suparata ma ridic repede si fug la baie.Gim si Jam vor sa vina dupa mine dar profesorul nu le lasa.Cand se suna clopotelul fetele fug repede dupa mine.Eram pe un scaun fata în fata cu chiuvetele si ma uitam suparata în oglinda.
-Nina esti bine?zic Gim si Jam.
-Sunt bine,nu va faceti griji!zic suparata.
Dupa terminarea orelor de curs ma grabesc mai mult ca de obicei deoarece nu vreau sa ma întalnesc cu vreun elev care a aflat sau care a vazut deja incidentul de la chimie.Îmi iau  cartile si fug grabita pe usa  liceului,dupa ce ma asigur ca nu sunt urmarita de vreun coleg,ma duc în spatele scolii si ma asez pe o banca ruginie asemanatoare toamnei.Ziua asta nu a decurs de loc bine,m-am facut iar de rasul întregii scolii,de obicei cand sunt suparata,trista sau am nevoie de putin timp pentru mine ma refugiez în acest loc linistit.Nimeni nu ma loveste,împinge pe scari sau îmi pune piedica ,aici totul este bine,mi-ar placea sa pot ramane aici pentru totdeauna,dar nu se poate.
Se aud voci de fete,ma ridic de pe banca si ma ascund în spatele unui copac,era grupul popularelor cu Mal în frunte,vorbeau despre cumparaturi,baieti,machiaje etc...Dupa o lunga discutie plictisitoare fetele pleaca,ies din spatele copacului si respir usurata ca nu m-au vazut.Îmi pun ghiozdanul pe banca si ma duc langa fantana,ma uit în apa cristalina pierduta în miile de ganduri care îmi trec prin minte.Apa din fantana este foarte curata si cristalina dar,totusi observ ca se vede ceva stralucitor.
//////////////////////////////////////////////////////
Acesta este al doilea capitol al cartii,sper sa va placa!

O viata cu multe obstacoleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum