Çünkü o gün benim hayatımın dönüm noktası ...♥
O gün okul çıkışı babamla birlikte köyümüze gitmiştik burağın babası benim babamla eski birer ahbabtı bende burağı ordan ağrı tanıdım zaten . o gün babamla burağın babasının evine gitmiştik . ben tabii kide meraklı melehatlik yapıp burağın odasına girmiştim ama tabii kide izinle o sıra burağın fotoğraflarına bakar ken geldi burak ben fotoğrafı saklıyacaktım ama olmadı burak fotoğrafı görmüştü ve elimi sıkıca tuttu ve bırakma dedi bana bırakma anlamıştım ne demek istediğini ama hiç bir şey demeden çıktım zaten babamda tam kalkıyormuş kalbim pır pır dı tuaftım babam ne sırıtıyon dedi aynı o şekil bende yok bee bro dedim sonrada yatak saatim gelmiş geçiyodu bile yattım ve rüya ve can ne yaptı diye düşündüm.
Veeeee sabah okulun son günü cuma nedense günler doluyo cuma günü patlıyo o gün de aynı patlamayı yaşadıkkk rüya ve ben nalet girsinki can rüyaya burakta bana birlik olup bize o mesaj atmışlar bu hafta sonuda bizdeee. Diye bizde geri kimin evinde dedik canların evinde bir gece ...
Her zamanki gibi gittik ama bu sefer rüyanın babası götürdü bizi ve yarın almak için tekrar gelecekti.
Uzun bir hafta sonu bekliyordu bizi
Vee biz ilk şaka için
Zbk yani *zile bas kaç* yaptık ve malesef burak anlamıştı çünkü ben gülmüştüm vee tabi kide burak beni çok iyi tanıyodu ..Burak: bersu .... Çık
Ben: oyun bozan ya
Rüya: ama bersu sende güldün
Can: rüya bi gelsene
Rüya: nedenki? İyi
Burak: bersu sende gel konuşalım
Ben: tamam bekle...
Can: rüya benim duygularım tüm itlerin duygularından büyük seni seviyorum bee.....!
Ben: Oooo ben en iyi si siz yanlız kalın
Burak: sana hayatında en çok aşık olan karşındaki desem nedersin
Ben: biliyorum derim çünkü sen beni hep sevdin bende seni hep sevdim ve unutmak istemiyorum burak ...
Burak: sen benim kıymetlimsin seni seviyorum be bro
Ben: o gece beni gerçekten öpcekmiydin
Burak: benim tek dileğim sensin
Ben:senden vazgeçmicem....
Ve o gece de biz olmuştuk ona hislerimi açıkladığım için çok mutluyum...
Ve şu mesele can ve rüya hala flört aşamasında ama oldaı...