1

158 8 2
                                    

Никой не е знаел че семейството ти е богато  ,  а сестра ти те тормози че нямаш пари за да плащаш наема си но все едно че някой го инересуваше
. Та беше нов ден за теб но нямаше никаква представа какво ще се случи.
Гледна точка на Оливия
Беше нов скучен ден. Трябва да си сложа очилата и да сложа униформата си. Докато си мислеше, че си готова за училище и те удари тежката истина, че дори не си се събудила.МКагато се оправи наистина слезна долу и видя, че няма никой. Взе си един банан и излезна.
Гледна точка на Джънгкук
Още един ужасен ден. Събудих се от прусаците на някаква жена. Всеки ден се събужда така, защото баща ми пак изневерява на майка ми докато не е вкъщи. В
Майка ми знаеше за това, но не се уплакваше, защото щеше да пострада. Станах и се зачудих коя ще бъде следващата ми жертва за днес понеже момичето от вчера ми умръзна и си мислех да си намеря ново. Когато бях готов се запътих към тъпото даскало.
Гледна точка на Оливия
Когато затваря шкафчето ми всички момичета започнаха да пищят стана ми ясно, че е оня фукльо  Джънгкук
Винаги съм се чудила защо всички го харесват, но така и не открих отговора. Тъкмо си тръгва и лошият късмет ме зашлеви в лицето. Осъзнах, че се блъсна в него.
-Махай се от пътя ми! Знам, че го правиш само за да те забележа! -извика ми Джънгкук
-Само ти се ще!
От този момент настана хаос заради виканиците които углошаваха коридора.
Тръгнх си ядосана докато всички ме гледаха все едно, че съм убила някой пред тях. Не мога да повярвам колко странен беше народа около мен.
Гледна точка на Джънгкук
Докато си ходех някаква куковица се блъсна в мен. Ядосах  се  и започнах да и викам. След като се накарах е се замислих, че тя никога не е била с мен. И тогава ми хрумна идея.
Беше време за забава!

Jungkook's toyWhere stories live. Discover now