1. Bölüm

16 1 0
                                    

  Keyifli okumalar...

Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz.

❕❓❕❓❕❓❕❓❕❓

  Selam ben Haziran Ada KAYA . Ama ben Ada ismini kullanıyorum. 11. Sınıfa geçeceğim. Hatta geçtim sayılır çünkü okulların başlamasına 1 gün var ve ben şuan halıya odaklanmış bir şekilde koltukta oturuyorum.
 
" Ada , kızım sana diyoruz. Bizi biraz dinlesen mi?" Annemin yeniden konuşmasıyla bakışlarımı halıdan çekip annemin gözlerine odakladım ve " Efendim? Dalmışım duymadım sizi. Ne diyordunuz." Dedim. Babam ise orada oturmuş gülerek bizi izliyordu.
 
Annem gözlerini devirdi ve " Kızım biz diyoruz ki ... sende artık kabul etsen şu kolej işini, ha olmaz mı ?"
 
Siz şimdi merak etmişsinizdir bu kolej meselesi ne diye. Hemen anlatayım.
  
Yaz tatilinden yaklaşık 1 hafta önce benim kaydımı babam ve onun iş ortağı Sabri amcanın sahibi oldukları koleje  kendi adıyla ' KESİCİ KAYA KOLEJİ' ne aldırmışlar.

Benim de bundan 1 hafta önce haberim oldu ve ben kabul etmedim. Bir de beni neden o kolejin bursluluk sınavına zorla soktuklarını anlamıştım. Kazanacağımı biliyorlardı ve zaten kazanmıştım.

Orada burslu olarak okuyacağım. Evet doğru okudunuz okuyacağım dedim . O okula gideceğim çünkü annem o kadar başımı ağrıtmıştı ve eğer gitmezsem daha da çok ağrıtacaktı. Aynı zamanda da boşuna bursluluğu kazanmış olmayacaktım. Ve de gidecek başka okul kalmamıştı.Nasıl derseniz eğer ,gittiğim bütün okullarda kavga ettiğim için her okuldan atıldım. Ama en son atıldığım okulda kıza sadece kafa atmıştım onun da ne hikmetse kolu ve burnu kırılmıştı. Yani benimle hiç alakası yoktu olayın ama gidip beni şikayet etmiş ve ben de o kızın yüzünden okuldan atıldım . Diğer okullar da beni istemediler( Kavga ettiğim için) . Özellikle de bu yüzden gideceğim yani bu koleje çünkü okulu bitirip güzel bir üniversite kazanmalıyım.
 
Yeniden anneme odaklanıp "Tamam. Gideceğim." Dedim.

Annem " Bak hala gitmeyeceğim di- Bir dakika şimdi sen koleje gidicek misin?" Dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım. Annem babama dönerek " Ayy duydun mu Semih ? Ada kolej işini kabul etti."dedi gözleri parlarken. Babam da " Duydum hanım, duydum."dedi. Annem babamın yanına geçip oturdu ve birlikte konuşmaya başladılar.

  Başımı sabahtan beri bizi sırıtarak izleyen ama şimdi somurtan ikizime çevirdim ve " Lan Ekinoks sizin okula geliyorum." Dedim sırıtarak. (Ona Ekinoks dememin nedeni ikinci isminin Ekin olmasından kaynaklı.)O ise daha çok somurtmak yerine sırıttı ve " Gelebilirsin. Hatta gerçekten gel lan sen . Hem sana abilik taslarım ne de güzel olur değil mi ?" Dedi. Bende ona sinsice sırıttım ve " Abilik tasla taslamasına da okulda taslama." Dedim. " Neden ?" Dedi kaşlarını çatarak. " Şöyleki, ben okulda sadece Ada adıyla anılacağım ve soyadımı kimse bilmeyecek.Aynı zamanda da orada ki insanların gerçek yüzünü görebileceğiz. Bence çok mantıklı . Sence de mantıklı mı?"dedim. Başını onaylar şekilde salladı ve " Bence de bizim okuldaki insanların gerçek yüzlerini görmelisin ama bazılarının gerçek yüzlerini ortaya çıkarmaya bile ihtiyacı yok."dediğinde ne demek istediğini anlamasam da bende onu onayladım. İkizim kolundaki saate bakıp "Bence biz uyumaya gidelim yoksa uyanamayacağız."dediğinde ben de saate baktım ve ayağı kalktım. Saat çoktan 23.30 olmuştu. Bence de yatmamız gerekiyordu. Herkese iyi geceler dedikten sonra uyumak için yukarı çıktık. Ben kendi odama giderken Ekin de benim odamın karşısında olan kendi odasına gitti. Odaya girdim ve üstüme gri şortlu pijama takımımı giydim.

    İki kişilik yatağıma girdim ve kendimi uykunun kolla- lan ben böyle hızlı uyuyamam ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    İki kişilik yatağıma girdim ve kendimi uykunun kolla- lan ben böyle hızlı uyuyamam ki . Neyse hayal kurayım bari diyerekten hayal kurmaya başladım ve her zamanki gibi hayal kurarken uyuya kaldım. (Yine de hızlı uyuyormuşum.)

💤😴💤😴💤😴💤😴💤😴💤😴

  Sabah alarm ile değil , annemin bağırması ile değil veya ikizimin üstüme atlamasıyla( 1 veya 2 defa hariç) değil , her zaman olduğu gibi köpeğimin , Toprak'ın, üstüme atlayıp yüzümü yalamasıyla uyandım.

" Günaydın Toprak." Dediğimde havladı. Bu onun dilinde 'sanada' demekti.
Toprak'ı biraz sevdikten sonra yataktan kalktım ve odamın içindeki lavaboya girip işlerimi halledip çıktım.
Okul kıyafetlerimi üstüme giyindim. Okul kıyafetim lacivert etek ve kısa kollu tişörttü.

   Etek biraz kısaydı ama olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Etek biraz kısaydı ama olsun . Yakışmıştı bana. Tabii ki de eteğin altına tayt gibi olan şortlardan giydim. Sonuçta eğilip büzüleceğiz değil mi ? Bir yerlerimiz gözükmesin... Neyse, saçlarımı da atkuyruğu yaptım ve çantamı da alıp aşağıya indim.
İkizim bana bakıyordu. Herkese günaydın dedikten sonra masaya oturup yemek yemeye başladım. Tabii ikizim durur mu, durmaz. Hemen başladı konuşmaya.
" Kızım sen beni delirtecek misin? O eteğin gerisi nerede?"diye saçma bir soru sordu.
" Sizin okulunuzdaki kızlar eminim ki benim eteğimin boyunun daha kısa boylusunu giyiniyorlardır. Değil mi?"dediğimde " Aynı şey mi ? Sen benim ikizimsin onlar ise sıradan kızlar."dedi. Ben biliyorum sanki neden böyle dediğini. Eteği giymemem için böyle yapıyor , yoksa siz bunun iyi tarafına bakmayın.
" Hiç boşuna kendini yorma Ardacım . Bu etek boyuyla gideceğim okula."deyip öpücük attım. Oda " Tamam. Git. Ama bunun acısını çok kötü çıkartırım."dedi gözlerini kısıp bana bakarak.
Yemeğimizi yedik , harçlığımızı aldık-50tl cik- ve şimdi de evden çıkıyoruz.
" Arda şimdi sen beni okuldan bir sokak aşağıda bırakacaksın ben de oradan kendim geleceğim. Anlaştık mı?" dedim . Oda kafasını olumlu anlamda sallayıp arabasına doğru yürümeye başladı.

 Oda kafasını olumlu anlamda sallayıp arabasına doğru yürümeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Arda Ekin KAYA'nın arabası)

İkimiz de arabaya binince arabayı sürmeye başladı.
Okulun bir sokak altında durup "Geldik. Ama okula dikkatli git."dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım ve arabadan inip kulaklığımı taktım. En sevdiğim müziklerden biri olan Ceza- Denizci şarkısını açtım ve okula doğru şarkıya eşlik ederek yürümeye başladım.

Okulun kapısının önüne geldiğimde içimden sadece şu sözcükler geçiyordu:
' Kesici Kaya Koleji ben geldim. Kendini Haziran Ada KAYA'ya karşı hazırla...'

❓❕❓❕❓❕❓❕❓❕

Sizce ilk bölümüm nasıldı?

Diğer bölümde görüşmek dileği ile...

Sizi seviyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haziran Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin