player???

83 5 5
                                    

Hay ik ben chacha en ik ga naar een nieuwe school, ik heb er echt zin en ik heb gehoord dan ene bts op die school zit.

Ahhh ik ben lekker thuis, maar ik weet niet of ik nu naar school moet, want het is nog maar 8:30

Trrnnngggggg

Ja hallo zei chacha.

Hallo met lela waar blijf je zei lela.

je moet naar school, zei lela.

NAar school zei chacha.

Ja kom zei lela.

Dus chacha ging naar school en daar stond lela.

Hey ben jij  lela zei chacha.

Ja hoi zei lela.

Hoi zei chacha.

Ik ga je rondleide  vandaag is dat goed zei lela.

Ja natuurlijk is dat goed zei chacha.

Okey kijk dit is de ingang en links van je zit de receptie daar kan je dingen halen en melden enzo en als je verder looot zie je kluisjes en dan kan je naar boven gaan en daar is ook een gang en kluisjes en nog een verdieping en daar zijn alle lessen nou ik moet gaan want de les begint zo en ik zou uitkijken voor jungkook zei lela.

He uitkijken voor jungkook ach laat maar zei chacha.

chacha liep door de gang en zag een meisje staan met boeken dus chacha liep er naartoe.

Hey meisje ik ben charis, zei chacha

Oohhh ben je de nieuwe meisje, zei ezme.

Ja hoe weet je dat, zei chacha.

Nou ik heb je nog nooit hier gezien, zei ezme.

Oohhh ja, zei chacha.

Waar moet jij naartoe en in welke klas zit je, zei ezme.

Ik zkb 1d, zei chacha.

Oohh daar zit ik ook in dus je kan gw met mij mee lopen, zei ezme.

Ja hahah, zei chacha.

Maar je moet wel andere kleren aantrekken, want hier red je je echt niet mee, zei ezme.

Okey, zei chacha.

Dit trekt chacha aan.

ja dit is echt mooi, zei ezme.

Vind je, zei chacha.

Trrrrrrrrrrrrrrrr

Oohh we moeten gaan kom, zei ezme.

Dus ezme en chacha gingen naar de les rennen en ze kwammen net op tijd.

Ja kom maar binnen meiden, zei mvr bron.

Ezme ga maar op je plek zitten en nieuwe meisje stel je maar  eens voor, zei mvr bron.

Hallo allemaal ik ben chacha en ik ben nieuw hier en ik hoop dat we allemaal vrieden kunnen zijn, zei chacha.

in love with a player jungkook.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu