Sziasztok!
Miller Lilien vagyok, de barátoknak csak Lili.
16 éves koromig Budapesten laktunk, aztán kiköltöztünk Németbe. Most pedig 4 év elteltével újra Magyarországra költöztünk, azon belül Gyulára. Nem ismertem még itt senki de hát ilyenkor jó hogyha az embernek van egy öccse, mivel így sosem lesz egyedül.
Egyetemre járok, 20 éves vagyok és kb. még van 1.5 évem. Az osztályban sok mindenkivel megismerkedtem, de hát nem lett mindenki a szíven csücske. Petra az akit már legjobb barátnőmnek mondhatok, rajta kívül a lányok nem lopták nagyon be magukat a szívembe... és hát a fiúk sem. A fele csak a gép előtt ül, a másik fele meg ugye .... hát igen ők a menő gördeszkások. BMX-eseket még nem ismerek sőtt nem is találkoztam még BMX-essel az öcsémen kívül.
Viszatérve a gördeszkásokra... , na igen talán egy icipicit tetszik az egyik srác, mármint úgy szimpatikus, meg persze jól néz ki. De úgy annyira nem habarodtam bele.
Ó, majdnem elfelejtettem mondani ,hogy már 16 éves korom óta BMX-ezek, azaz már 4 éve. Eléggé büszke vagyok magamra mivel tavaly megszereztem a világbajnokit. Persze ezzel nem szoktam kérkedni.
Azt hiszem ennyi az életem így gyorsba. Ú... plusz még van egy kutyám Drazsé.Remélem tesztett nektek ez a rövid beszámoló❤
YOU ARE READING
BMX (Kempf Zozó)
FanfictionEgy lány. Zűrös gondolatokkal. És a fiú. Aki nem más mint a BMX bajnok, Zozo Kempf. Akit érdekel ,hogy mi lesz ennek az egésznek a vége az lapozzon bele a könyvbe.♡