Di rumah mrs jeon
Pagi....
"Omma jungkook pergi kerja dulu"kata jungkook
"Hmm yelah baik²"
SKIP
ehemm!
"Masuk" kata jungkook dgn tegas
"Boss hari kita ade meeting dgn junghosokgosok holding pada pukul 1pm. "Kata assistant jungkook dgn tekun
"Cancel kan...hari ni saya nak lunch di rumah...so awk ganti pada hari esok"
" baik boss"
Tiba²
"Hai kookie my future husband"
Kata jennie dgn gediks nyer[Author mintak maaf sape yg minat jennie]
"Kau nak ape lagi"
"Alah...I dtg sini sbb nak jumpa you lahh.. jom lunch sama².."
"Tak boleh..Aku dh janji ngan isteri aku nak lunch sama²"
"Wow...dh isteri...but its okay...I boleh jadi yg nombor 2"kata jennie
"Dh lah..menyemak doh aku layan kau"
"You ni dh berubah kan...dulu you bukan main rapat lagi dgn I but look your attitude dh berubah.mana pergi perangai lama you yg playboy"
Jungkook hanya mengendahkan kata² jennie. ..
"Pelisss...lunch lah dgn I"
" fine..but kali ni jer...lepas ni mmg x dh"
Jennie pon buat muka menyampah...tapi dia okey cuz dpt lunch ngan jungkook...
Di rumah mrs Jeon
"Hyera..omma x rasa yg jungkook tu balik lunch..better hyera pergi hantar bekal kat office dia " kata mrs Jeon
" nae " balasku
Bila hyera sampai saja di tempat parking dia berhenti dia ternampak sepasang namja and yeoja melintas di depan kereta nya...lagi mengejut kan laki tu JUNGKOOK..perempuan tu siap peluk² lagi si jungkook..lalu park hyera pon x jadi pergi dia terus balik kerumah mrs Jeon untuk kemas baju...nasib baik waktu tu mrs Jeon dh keluar...so takde lah nanti dia tanya knp mata merahhh...
Gila x sedih...nmpak suami keluar ngan prmpuan laen...hyera pun terus memecut laju sampai dia tidak perasan yg dia bertembung dgn lori..yelah waktu tu hanya tuhan jer tahu betapa sakit nya hati...
Penuh darah dekat seluruh badan hyera...
Wokeyyy...
Vote,komen,no silent readers
Ceq tau,cita ceq bosan😂😂Pendek sangat lahhhh🔥🔥