Part. 1- Start

53 2 0
                                    

Tato prví část je věnovaná všem co ji začali číst,děkuji moc,doufám že se to někomu bude líbit. :-)

Pohled Jessicy: ''Zlatíčko vstávej,brzy budeme na místě''. budí mě mamka . Stejně ji ignoruji. A tak spím dál. No spíš chtěla bych,ale bratr mě pleskl dlaní o koleno a já zapištěla bolestí: ''Jau,děláš si prdel?  Víš jak to  bolelo? Jsi normální?'' . zařvala jsem. ''Tak když jsi nereagovala? Radím ti, aby jsi to tak nedělala i během školy,jinak to bude ještě více bolet''. Brácha se jen hlasitě zasmál.

Naše hádka vzbudila zvědavost  taťky: '' Co tam děláte vy špunti? Neumíte se snad chovat? Že já zastavím a oba dva vás vyfackuji na místě'' ! dodal. Mamka zřejmě netušila,že si táta dělá srandu a jako pokaždé to brala vážně. Naneštěstí jsme se tomu všichni zasmáli. Ale je pravda že mě to koleno docela bolí. Poté jsem si všimla cedule - HOLLYWOOD (15km) a já začala být nervozní. Jaká bude ta škola? Prostředí? Lidé? Začala jsem nabývat na nervozitě. Vždy se z toho hodně červenám. Brzy jsi toho brácha všiml. Ach jo,to budou zase řeči. '' Aj,aj. Jess začíná být nerózní. Bude brečet,bůů''. Grr,jak já bych ho přizabila. '' Nejsem nervózní,chápeš''? jen co jsem to řekla a udělal se mi knedlík v krku. Brácha už radši nic neříkal.

Najednou jsme odbočili směrem na Hollywood Hills. Moje nervozita byla na nejvyšším stupni. ''Já myslela že budeme bydlet v Hollywoodu?'' řekla jsem. '' Ale budeme princezničko,ale ne v centru. V centru Hollywoodu sídli Gorczech. Zde budu jezdit dohlížet na zaměstance a stroje. Školu máte v Hollywood Hills a tam máme i dům.'' Jestli jsem se něco  o škole v Hollywood Hills dozvěděla je fakt,že tam jsou zbohatlíci a namyšlení exoti. A je to tady,vyjíždíme na kopec, kde sídli čtvrť Hollywood Hills. Všechny domy,byly tak obrovské,luxusní a k tomu ty bazény a drahé auta. Začala jsem si připadat divně. Nepatřím tu,ale budu muset zapadnout. Naše auto přistavilo ke krásné béžové vile s hnědými vraty od gáraže. S mnoha balkóny,bazénem a co na tom bylo nejúžasnější byl výhled na Hollywood. Ale ten hřejivý pocit,který máš krásný dům a navíc bezpečný jsem necítila. Cítila  jsem strach.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 13, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Forever,I hope (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat