Tin sa va anunt ca voi posta 2 capitole pe saptamana sau 1 depinde cum am timp deoarece le voi face lungi.Spor la citit !
A inceput in vara anului 2014.Brad , un baiat de 16 ani tinut in puf de parinti avea sa fie dat afara din casa datorita comportamentului lui.Brad arata bine , avea ochii albastrii si par saten insa nu era destul deoarece la scoala avea numai probleme si note mici.Avea un abdomen bine lucrat cu 6 patratele.Poate ca era cel mai frumos din scoala , dar schimba fetele mai rau ca pe sosete.Azi era cu una , maine cu alta...Cam asa era viata lui Brad.Cand era mic mama lui a murit de cancer iar tatal lui s-a recasatorit cand el avea 14 ani cu o scorpie , asa-zisa mama lui ! In vara anului 2013 Brad s-a apucat de fumat , a inceput sa bea si sa se distruga incet incet pana cand acum 1 zii mama lui a descoperit sub perna lui droguri.
*
-Mama , de ce mi-ai rascolit in camera ? O intreb eu nervos.
-Ce-s cu astea Brad ? Asa te-am crescut eu ?
-Femeie intelege ! Tu nu esti mama mea , tu nu mai crescut cand eram mic tata m-a crescut si mama naturala ! Tu ai venit ca o tarfa in casa asta sa faci tu regulile tale tamite si la un momendat sa pui mana pe toata averea lu' tata.Ma cresti doar de la 14 ani crezi ca am invatat ceva de la tine ? Mi-ai facut tu ceva bun ? Ai simtit tu pentru mine ceva ? Te mai am de suportat doar 2 ani si dupa ies din viata ta si gata poti sa-l faci pe tata de bani si sa pleci unde vrei , eu nu voi fii martor la asta.
-Pana aici Brad , afara din casa asta !
Nu cred ca asta e tata.E imposibil.Tatal meu ma iubea pana sa vina tarfa asta.Nu mai am ce sa fac ? Sa ma cert cu el ? Sa-i spun ca l-a jucat pe degete nevastasa ? Nu...Nu e sfarstiul lumii , ii voi respecta decizia.Daca asta vrea el bine.
-Bine tata , lasa-ma doar sa-mi fac bagajul ! Ii spun pe un ton scazut.
-Ai 1 ora.
M-am dus sus , in camera mea si incet , incet venea sfarsitul.Mi-am pus toate hainele , pozele cu mama , parfumurile si ce mi-a lasat mama mea , o trusa pe care nu am deschis-o niciodata si nici nu voi avea de gand sa o deschid.Ma doare enorm cand ma gandesc la mama , ma doare chiar cand ma gandesc ca tata m-a dat afara din casa pe care el impreuna cu mama a cumparat-o. Incet , incet am coborat scarile speriat de ce se va intampla.Ei ma asteptau jos.Mi-a deschis usa tata.
-Stiam ca nu vei ajunge nimic.Esti un nimic Brad , esti un gunoi ! Spuse el dezamagit.
Am trecut pragul usii si de acum sunt singur.Acum sunt pe drumul meu.N-am nici un ban.Astea au fost ultimele cuvinte lu' tata.Poate ca asa e.Ca sunt un gunoi si ca n-am ajuns nimic.Dupa 2 minute de gandire , am sunat-o pe Amanda , prietena mea cea mai buna pentru a intreba-o daca are un pat disponibil doar pentru seara asta.
-Alo , ce faci Amanda ?
-Bine , Brad de ce ai vocea asta ?
-Ai un pat liber pentru noapte asta ?
-Nu , nu am ! Dar poti dormii cu mine.Plus ca ai mei sunt plecati din oras.
-Bine , iti spun ce s-a intamplat cand ajung la tine.
-Bine , pa !
Off , asa am ajuns ? Sa intreb prietenii daca pot dormii la ei ? Trebuie sa ma obisnuiesc.Nu stiu ce voi face.Inca mi-amintesc ultimile cuvinte lu' tata.Am pasit incet tindand pe umar geanta mare unde am toate lucrurile.Dupa 15 minute , ajung in fata casei Amandei unde i-a era la o tigara pe banca din curte.Cand a sarit , m-a luat in brate si m-a intrebat ce am patit.Atunci am izbucnit in plans iar ea mi-a dat o palma !
CITEȘTI
Doar o noapte !
RomanceBrad , un baiat de 16 de ani tinut in puf de parinti trebuie sa se descurce singur in viata.A inceput de jos si a ajuns undeva sus datorita si lui Emily , fata care i-a furat inima.Au crezut ca a fost doar o noapte insa ei au pus si sentimente.Ce se...