Capitolul 2 ~Rapita~ (Limbaj vulgar) (Scene pornografice) +18

598 12 5
                                    

In poza este Amanda.

In curte a vazut si piscina mare care trebuia curatata si locul unde viitorul copil se va juca.Poate ca gandesc prea departe.Poate ca nu vom face nici un copil.Am doar 16 ani la ce dracu ma gandesc prea departe chiar daca o iubesc cine stie ce se va intampla sunt cu ea de nici macar 1 zi si gandesc prea departe.

-Iubire , hai sa curatam piscina si sa ne bagam in ea ! Ii spun eu razand.

-Hai ! 

Am curatat piscina.Ne-a luat 1 ora.Ne-am dus sus.Eu mi-am luat slipii si ea costum de baie.O asteptam jos si dintr-o data o vad ca vine cu fite de diva.Ahh , dar ce buci are.E atat de perfecta 90-60-90 pun pariu ca asa are.Ea va fi viitoarea mea sotie , o ador.Am alergat repede spre ea am luat-o in brate si am aruncat-o in piscina apoi eu dupa ea.Ne-am sarutat pasional in apa.Ca in filmele alea americane.Sau erau spaniole ? Eh , nu conteaza.Parca ce traiesc acum , langa ea , e un vis.O ador enorm pe fata asta.

-Amanda , acum hai sa iesim si sa te imbraci frumos.Intr-o ora mergem in club.

-Bine iubire , ma duc sa ma imbrac sexy pentru tine.

Am luat-o repede in brate si am sarutat-o salbatic.Am mers cu ea in brate pana in camera noastra am pus-o in pat i-am dat sutienul jos si dupa m-am ridicat si m-am indreptat spre sifonier.

-Ce faci , Brad ? Intreaba ea nervoasa.

-Pai asa inainte de club ? Dupa.Ii spun eu razand.

-Sugi.Si mi-a aruncat o perna grea peste fata , razand.

Nu i-am mai zis nimic , am lasat-o asa.Dupa ce m-am imbracat am asteptat-o in bucatarie si pe ea sa o vad.Eu mi-am luat niste blugi luni , tenesi , o camasa roz si un sacou negru.Dupa aproximativ 1 ora o vad si pe ea in bucatarie.

-Iubire ce ai facut atat ?

-M-am imbracat.Trebuie sa te obisnuiesti cu mine.Imi spune ea razand.

-Off ma inebunesti.Ii spun razand.

Am luat-o de mana si ne-am indreptat catre masina.Ea era imbracata intr-o rochie foarte foarte rosie ce nu imi placea deoarece nu vrea sa se uite toti obsedatii dupa ea.In picioare avea tocuri de vreo 12 centrimetrii.Am ajuns ! 

Ora 4:00 

-Iubire ma duc pana la toaleta si dupa mergem acasa , da ? 

-Da iubire ! 

Amanda s-a dus la baie.Am asteptat-o juma' de ora si n-a venit.Era prea ciudat.Am intrat in baia fetelor cu tupeu si o vad stand intr-un colt , plangand.

-Amanda , iubire , ce s-a intamplat ? 

-Marton ! Iubire cine e Marton ? M-a violat si mi-a zis : ''Asta e pentru vechiul amic Brad.Spune-i ca ma cheama Marton'' . Zi Brad , de ce trebuie sa sufar eu dupa problemele tale ?

-Tampit-o lasa-ma am nervi stiu cine e Marton.Si i-am dat o palma peste fata.Foarte tare.Palma mea s-a lipit de fata ei.

-Esti un nesimtit , ma duc acasa.

Amanda a plecat acasa , iar eu am lasat-o...Poate ca nu e prea bine ce am facut.Marton era un vechi prieten de 12 ani.Ne jucam in casa lui la 12 ani si aveam un pistol la mine.Nu stiam sa-l folosesc si i-am omorat sora.Imi amintesc si acum.El statea cu bunica deoarece parintii i-au murit intr-un accident.Si dupa ce i-am omorat sora , speriat i-am omorat si bunica pentru a nu patii ceva grav.Insa nu a fost o miscare prea buna.Acum si-a amintit si el ? Of , a fost trecut ! Ma uit mai atent , iar in chiuveta zaresc un bilet cu o adresa , semnat Marton.L-am bagat in sacou si am plecat acasa.Maine ma voi duce acolo , dupa ce-mi cumpar un pistol.Stiu de ce e in stare nebunul ala.M-am dus acasa si am vazut-o pe Amanda , plangand in pat.M-am asezat langa ea si am luat-o in brate.

-Amanda , iarta-ma doar ca a fost un soc pentru mine.

Apoi i-am povestit totata povestea despre Marton.M-a luat in brate si ea.

-Iarta-ma iubire n-am stiut asta.Crede-ma , nu reactionam asa daca stiam.Imi pare rau.

Impacati , am adormit amandoi.Dimineata a sunat alarma pe la ora 10:00.Amanda era deja in bucatarie pregatind micul de jun.

-Stai jos Brad, imediat clatitele sunt gata.

-Ok iubire.

Am luat micul de jun impreuna cu ea si m-am indreptat spre masina.Amanda stia ce am de gand sa fac.

-Iubire , ai grija de tine !

-Voi avea.

Am fost , am cuparat un pistol.Cel mai scump pe care l-am gasit.Insa nu mai trebuie sa arunc atat de mult cu banii...Am fost la acea adresa.Era o casa abandonata.Am intrat in ea , insa nu era nimeni.Sau....Da , era Marton.

-Marton inainte de a spune ceva , eram mic atunci , nu stiam ce s-a intamplat.

-Mi-ai omorat bunica si sora.Tot ce mai aveam pe lume Brad.Mi-ai luat totul.Acum ti-am luat si eu familia ! Tatal tau deja e mort.L-am si ingropat.

Mi-a aratat o poza cu tata in cosciug , mort ! M-am apropiat de el , si i-am pus pistolul la tampla.

-Da-mi un motiv sa nu te omor.

A scos si el un pistol si mi l-a pus la tampla.

-Murim amandoi ? Cine trage primul ?

Am bagat pistolul in pantaloni si m-am indreptat spre usa.

-Nu va ramane asa , Marton.

-Apropo , ai o iubita frumoasa.Spune el razand.

L-am ignorat si am mers mai departe.Am urcat in masina si am pornit spre casa.Se pare ca Marton e popular pe aici.Erau peste tot afise ca el se va casatorii.Probabil , are afaceri , ceva..De e asa popular.Daca vrea sa mai aiba parte de nunta , sa ma lase in pace.Nunta era pe 20 august.Noi suntem in 17 august.Am ajuns acasa.Amanda era in regula.Credeam ca a patit ceva.Nu m-as fi iertat niciodata.I-am povestit tot ce s-a intamplat.

-Iubire hai sa uitam de asta ! Am trantit-o in pat , i-am rupt bluza de pe ea , i-am dat repede sutienul jos , apoi i-am dat blugii impreuna cu lenjeria jos.Mi-a dat si ea bluza jos iar pantalonii mi i-am dat eu . Am inceput sa intru tare in ea.Era asa provocatoare.

~Din prespectiva Amandei~

Ah , e atat de bun.Am inceput sa gem dupa vreo 2 penterari , il simteam cum intra in mine.Dupa ce am simtit ca si-a dat drumul in mine , m-am pus pe el si am inceput sa ma frec de penisul lui.Dupa al doilea numar , am aprins amandoi o tigara , apoi ne-am culcat pana la ora 17:00...

~Din prespectiva lui Brad~

M-am trezit pe la ora 16:00.Amanda nu mai era.Am cautat-o in toata casa.Nu era.Am cautat-o si afara.Nu era.Unde putea fii ? Ce s-a intamplat ? Am gasit un CD langa pat.L-am ascultat la PC.

''Brad , Brad , Brad.Ti-am luat tatal , acum ti-o voi lua si pe Amanda.Daca pana la 19 nu esti la mine o omor.''

Era 18:50.M-am dus repede la masina , am urcat in ea.Era 18:52.Simteam cum scurgea timpul.Am bagat cea mai mare viteza.Era sa fac accident de cel putin 3 ori.Am ajuns.Era 18:59.M-am dat jos din masina si am strigat : Am ajuns , nu o impusca.Dar ,deodata aud un sunet de impuscatura.Usor usor m-am dus catre usa plangand.O iubeam enorm pe Amanda.E imposibil sa o fi omorat.Nu pot sa cred.Am deschis usa...

Va continua...

Astept mai jos pareri despre poveste si un raspuns la intrebarea : Credeti ca Marton a omorat-o pe Amanda ? 

Daca va placut astept si un vot si un share pe facebook sa afle si prietenii vostri de poveste.Multumesc.Urmatoarea parte va fi pusa sambata.

Doar o noapte !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum