Elindeki Kahvesiyle Yavaş adımlarla bana yaklaşan o bedeni görmemle korkuyla gözlerimi kapatıp Derince Nefes Aldım. önüme gelip durduğunda suratında sinir bozucu bir gülümseme vardı elindeki kahvesinden bir yudum aldığında yüzünü yüzüme yaklaştırıp gözlerini kısarak gülümsedi yaslanmış olduğum masayı hafıf itekleyerek geriye gittim. Bu Halimi görünce memnun bir kahkaha patlattı Korkumdan Zevk alıyordu yanındaki arkadaşlarından birinin eline kahvesini tutuşturduktan sonra tekrar yakınlaştı.
-Benden Korkuyormusun?
Cevap vermeyerek gözlerimi kaçırdım bu onu daha da keyiflendirmişti. Dudaklarını ıslatarak hafif gülümsedi
-Benden Korkmana Gerek Yok Kyung Mi.
Söyledikleri Fazlaca sinirimi bozuyordu şuan bağırıp çağırmak o Tiksinç Yüzünü Tokatlamak İstiyordum ama yapamazdım ben böyleydim işte sessiz Kimseye bulaşmayan Herkes tarafından ezilip kullanılan bir kızdım. Hafif yana kıvrılmış dudağı Düzeldiğinde İşte herşeyin şimdi başladığını anlamıştım alışmıştım artık hergün Aynı şeyleri yaşıyordum. Ellerini Cebine Sokup kaşlarını Çattı.
-Bugün Benim için ne Yapabilirsin Kyung Mi? Canım sıkıldı beni biraz eğlendir.
Yanındaki Arkadaşları Yüksek Sesle Gülerken gözyaşlarımın akmasına izin vermiştim. Önüme eğdiğim Başımı Kaldırıp Bana baktığında sinirlendiğini çok uzak bir mesafeden bile anlayabilirdiniz. Çenemi tuttuğu Elini omzuma getirip Hızla beni ittiğinde bir adım geri gitmiştim. Sinirle solurken tek eliyle saçlarını geriye Attı.
-Neden ağlıyorsun? sürekli ağlıyorsun! sana beni eğlendirmeni söyledim ama sen ağlıyorsun! ciddi bir cezayı hak ettiğini düşünüyorum siz ne dersiniz?
arkadaşlarına dönüp bu soruyu sorduğunda arkadaşları olumlu olan birkaç mırıltı çıkarmıştı. Arkadaşının Elinde Duran kahvesini alıp başımdan aşağıya döktüğünde yanmıştım saçlarımdan ve kıyafetimden yere damlayan kahve Çoktan kantindekiler için bir eğlenceye dönüşmüştü bile ellerindeki telefonlarıyla beni çekerken kendi aralarında fısıldaşıyorlardı. Elini Uzatıp tekrar çenemi tuttuğunda kafamı Sertçe kaldırdı.
-Ben şimdi Gidiyorum Bugün seninle Oynayamayacağız maalesef.
Deyip Sesli bir kahkaha patlattı. Arkasını Dönüp Gittiğinde olduğum yere çömelip Hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. Hepsini ödeteceğim sana Min Yoongi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❥First Love | ᴍɪɴ ʏᴏᴏɴɢɪ
Teen FictionMonQueen: Senden nefret ediyorum min umarım ölürsün