Kaldırımda Yavaş Adımlarla İlerlerken Min Yoongi'ye yapacaklarımı Düşünüp Mutlu Oluyordum. Ona Yaptıklarının Hepsini Teker Teker Ödetecektim Ayaklarıma kapanacaktı Yalvaracaktı. Onu herkese rezil edecektim Kaçacak Delik Gidecek Yer bulamayacaktı. Bunları Düşünürken Eve Vardığımı Fark etmiştim hızla kapıyı açıp içeriye girdiğimde masada tek başına yemek yerken film izleyen kardeşimi görünce tebessüm etmemi engelleyememiştim her ne kadar yaptıklarıyla beni zor duruma soksada Seviyordum bu veledi kapının kapanma sesiyle bakışları beni bulunca elindeki çubukları bırakıp bana gülümsedi önüne dönüp tekrar yemeğine gömülünce bende orada dikilmeyi bırakıp odama geçtim. Çantamı kapının yanına bırakıp üstümü değiştirdim. Karnım Hafif Acıktığından Birşeyler atıştırmak üzere mutfağa gittim bulduğum bir paket rameni Yapıp Masaya Yerleştirdim. yemeğimi Sessizce yerken Yanıma Gelen kardeşim önümdeki sandalyeye oturdu.
-Abla, günün nasıl geçti?
Cümlesinin Ardından Şiddetli şekilde öksürmüştü Kafamı Tabağımdan Kaldırıp Gözlerimi ona diktim
+Hastamı Oldun Sen?
Sorduğum soruyla kafasını olumlu şekilde sallamıştı.
+Ah seni Veled Gel yanıma!
Yanıma Gelince elimi alnına koyup ateşini ölçmüştüm Pek ateşi yoktu ama önlemimi almam lazımdı. Tabağımı ve masanın üzerindeki herşeyi kaldırdım. Su ısıtacaktım bu yüzden bir süre ısınmasını beklemeliydim. Bu sırada Sandalyeden ayağa kalkan Kardeşim Yanımda durup elimi tuttu
-Abla sen odana git, gerisini ben hallederim
deyip gülümsediğinde kafamı olumlu anlamda sallayıp odama gittim. Çantamdan Test kitabımı ve kalemkutumu çıkarıp masama oturdum test çözmek beni Her zaman Rahatlatırdı. Test kitabını açıp çözmek üzereyken aklıma gelen şey ile ışık hızında kapatıp Telefonuma Yöneldim. Planımda bana yardımcı olacak uygulamaya girip yeni bir hesap açtım. Geriye Sadece Min Yoongi'nin Hesabını Bulmak Kalmıştı Oda kolay. İlk Çıkan Hesaba Tıklayıp Biraz Bakındım bu oydu bu kesinlikle oydu. Min Yoongi'ye mesaj Atmak Üzere Mesajlar Bölümüne Girdim İşte Oyun Şimdi Başlıyordu.
MonQueen: Senden Nefret Ediyorum Min umarım Ölürsün!
--💎--
Umarım yeni bölümü keyifle okumuşsunuzdur çikolatalı ekmeklerim🍫 vote ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen🙏
Sizi seviyorum çikolatalı ekmeklerim
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❥First Love | ᴍɪɴ ʏᴏᴏɴɢɪ
Teen FictionMonQueen: Senden nefret ediyorum min umarım ölürsün