Ma numesc Pucheala Florin,am 67 de ani si locuiesc cu fica-mea care e bisexuala si cu cei doi parteneri de viata ai ei,Augustin si Amanda.Ocupatiile mele sunt putine,obisnuiesc sa beau,sa fumez,sa injur,sa scuip,sa imi bat papagalul dar cel mai mult imi place sa merg la bodega mea favorita ''La Ciroza'' aflata pe undeva prin ferentari.
Acolo ne adunam mai in fiecare zi eu si cu anturajul meu vechi(bine...cati au mai ramas,majoritatea ori is morti ori la inchisoare...).
EU intranda in bar:
-Ce faceti bai prapaditilor?
Dorel:Uite bine ba Florine,auzi,ai si tu chef sa ne dam cu sania?
Eu:E iulie in pizda lu fii-ta aia curva
Dorel:Nu ba n-ai inteles,sa dam ceva la ficat.
Eu:Dorele,ti-am zis,m-am lasat de mizeria aia,vrei sa ajungi ca socra-miu?
Dorel:Nu inteleg ce te iei atat de el,pana la urma are 2 neveste e lucru de cinste.
Eu:Nu si atunci cand el e nevasta.
Dorel:Ce vrei sa spui?
Eu:Lasa il pun pe nepota-miu sa-ti trimita niste videoclipe d-alea.
Totul decurgea si curgea bine (v-ati prins?),eu am ajuns in bar dimineata si culmea ca atunci cand am iesit din el tot dimineata era,nici n-am apucat sa ma mir ca dintr-o data m-a luat o durere de inima si am simtit cum ma cheama tata la el,mi-am pierdut cunostinta intr-un final.
N-a durat mult asa zisul lesin,pentru ca prietenii mei dragi de la carciuma au avut grija sa ma resusciteze,pe mine si pe buzunarele mele,ce pot spune am facut si eu cinste.
Oricum imi place mai mult sa petrec timpul la bodega decat acasa,macar aici calc in hamei si nu alte fluide.
Familia mea nu obisnuieste sa faca foarte multe,fiic-mea si cu soacra-mea fac bani de pe curu lu' socra-miu,la propriu,se filmeaza cand ii pericliteaza bucile amandoua la prost cu stiuleti de porumb si dildoaie d-alea,dar eu nu ma plang,pensie n-am pentru ca nu am muncit o zi in viata mea si fetele mele fac destui bani cat sa imi dea si mie cand mi-e sete,nu inteleg insa pentru ce sunt seringile,tineretul e ciudat.
Nevasta-mea a murit acum vreo 3 ani impuscandu-se in cap dupa ce a batut Rapidu pe Steua cu 3-2,macar mi-a iesit biletul la pariuri si am avut bani de pomana,inmormantarea nu a fost necesara, vecina-miu a zis ca daca ii dau cadavrul imi da 4 sticle de palinca,zis si facut ,oricum tot ce facea era sa imi fumeze din tigari.
Nu regret nici un pic ca l-au impuscat pe Ceasca,mai da-l in pastilele mele,mi-am luat la bataie de la miliite cat a trait el incat mi-am facut tatuaje cu toate femeile cu care m-am casatorit in toata viata asta ca sa acopar toate cicatricele,si am 3 Andree pe mine in momentul de fata si 2 Anee.
Nu prea mai am foarte multe asteptari de la viitor,singurul lucru bun care mi s-a intamplat a fost nepotica mea care nu stiu sigur cand a aparut si cum,dar macar ea e normala a luat bacul si s-a mutat singura ,atat ca nu imi place iubitul ei.E un African jegos,mai are si haine de boschetar dar imi place tutunul lui verde,merge bine cu tuica,cel mai bun lucru e ca nu intelege romana,si pot sa-l injur cat vreau.