3🥀🌴🌵

20 2 0
                                    

Vzbudila jsem se a hned jsem vzala mobil do ruky a napsala jsem Violetě a napsala jsem jí že dnes ven nejdu odložila jsem mobil a šla do koupelny a udělala jsem hygienu a šla se převléct a vzala jsem si

(Bez toho kafe a kabelky)Šla jsem do kuchyně a udělala jsem si snídani a skládá se s bílí yogurt a nakrájená jsem si ovoce a dala jsem si ho do yugurtu nikdo nebyl doma takže jsem sama vzala jsem si mobil a šla jsem si sednout na sedačku a koukala...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Bez toho kafe a kabelky)
Šla jsem do kuchyně a udělala jsem si snídani a skládá se s bílí yogurt a nakrájená jsem si ovoce a dala jsem si ho do yugurtu nikdo nebyl doma takže jsem sama vzala jsem si mobil a šla jsem si sednout na sedačku a koukala se kdo mi napsal a byl to Mac

Mac:Ahoj🌼

Nicol:Ehmm ahoj?🥀

Mac:kdy teda půjdem
ven?🌼😍

Nicol:za hoďku?

Mac:Ok a kdo ještě?

Nicol:už nikdo

Mac:Violeta nejde neboco ?

Nicol:nejde mi vadí.....?

Mac:ne nevadí jsem spíš rád

Nicol: tak zatím😍

Mac: Pá😍🌼

Odlažila jsem mobil a usla rozezněl se zvonek tak jsem vzala a šla otevřít Ahoj já zapomněla že jdeme ven,ne to je dobrý mám čekat až se upravíš? Jo pojď dál šla jsem do koupelny a upravyla jsem se a šla jsem spádky dolů a šly jsme ven šly jsme do parku a porocházely jsem se sedly jsme si na lavičku a povídali jsme si ale pak se přibližoval ke mě a spojil naše rty v jedny já spolupracovala ale pak jsem ji od sebe odtáhla a koukali jsme se do očí. pak jsem vztala z lavičky utíkala domů co nejrychleji byla jsem už doma tak jsem šla jsem do koupelny a a napustila jsem si vanu horký vody a ponořila jsem se vody a přemíslala pro jsem utekla ve vodě jsem byla jednu hodinu tak jsem vylazla a šla jsem se převláct do pyžama a šla si sednout vzala jsem si MacBook a pustila jsem si film.Až skončil pak jsem za klapka Macbook a šla jsem spát.

Ahoj moc se omlouvám že nebyly kapitoly ale musela jsem se učit adt, podlouhlé době jí tu máte doufám že se vám líbí mě se nelíbí předem se omlouvám že chyby .

Vaše Nicole/Vicky🥀🌵🌴

PročKde žijí příběhy. Začni objevovat