1. Koncert

48 2 1
                                    

,,Tak jedeme?"ptá se mě nedočkavě ségra.Jedeme na koncert SLZY a obě se těšíme.,,Jo jenom zámku. "odpovím rychle a nastoupím do auta mamka se rozjela.
Po půl hodině jsme zaparkovali na parkovišti dost daleko od podia protože blíž už nebylo místo.Mamka se šla podívat na koncert Chinasky.

Mezitím co mamka poslouchala koncert my jsme se šli podívat kolem,šli jsme si koupit jídlo a pití a taky jsme se podívaly do stánku kde prodávali věci od slzy,ségra pořád koukala po vaku.A já po povlaku na polštář.
Po půl hodině chození jsme se vrátily k pódiu protože už skončil první koncert.Mamka se s námi rozloučila jela domů.My se ségrou jsme si stoupli přímo k zábradlí a asi hodinu jsme tam čekaly.Už byla dost tma a koncert začal.Všichni zpívali a užívaly si koncert.

Po konci byla autogramiáda a já se ségrou jsme se protlačily dopředu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po konci byla autogramiáda a já se ségrou jsme se protlačily dopředu.Za chvíli oba přišli a začaly podepisovat a fotit se.Byly jsme na řadě a ségra mě vyfotila a já ji taky.Podepsaly nám plakáty a tím to haslo.Obě jsme byly unavený takže jsme šli co nejrychleji na autobusovou zastávku a jely jsme domů.

Když jsem odemčela, ségra vlýtla dovnitř jako střela sundala si rychle boty a s dupotem vyběhla po schodech nahorů.Z ložnice jsem slyšela jak mamka křičí:,,Sabrino,
potichu!".Tiše jsem se zasmála, sundala jsem si boty a pomalu jsem se sunula po schodech nahorů.

Když jsem procházela kolem pokoje ségry slyšela jsem hlas Lily(její kamarádky).
Neřešila jsem to a šla jsem dál.Vešla jsem do pokoje,zavřela jsem za sebou dveře a na postel jsem si položila věci.
Podívala jsem se na svůj mobil kolik je hodin.Bylo půl jedenácté tak jsem usoudila že si dám rychlou sprchu.
Zalezla jsem do koupelny a zamčela jsem se,svlékla jsem se a šla jsem do sprchy.Začly po mě stékat kapky teplé vody umyla jsem se a vylezla jsem ze sprchy zabalila jsem se do ručníku a přešla jsem k zrcadlu.

Umyla jsem si obličej a trochu jsem si vysušila vlasy z kterých jsem si upletla dva dlouhé copy.vyšla jsem z koupelny a přešla jsem k sobě do pokoje a před dveřmi jsem prohlásila ,,je volná koupelna".Ségra Vystrčil a hlavu ze dveří svého pokoje a Podívala se na mě a pak jen přikývla a zase zalezla,usmála jsem se a zašla jsem do svého pokoje.Poklidila jsem věci z postele a převlékli jsem se do pyžama.Zhasla jsem světlo a vlezla jsem do postele.Vzala jsem si mobil
a asi půl holky jsem projížděla sociální sítě a pak jsem usla.
 
    

SlzaholikKde žijí příběhy. Začni objevovat