2.Víkend

40 3 3
                                    

Ráno mě vzbudil štěkot Bes, našeho psa.Jenom jsem se převalila na břicho a zabořila jsem hlavu do polštáře.
Najednou mi někdo zaťukal na dveře a já slyšela jak moje mamka mluví něco o vstávání,tak jsem jen zabručela na souhlas.Mamka odešla a já se posadila na posteli.Koukla jsem se na mobil a zjistila jsem že je půl desáté.

Vzala jsem si papuče a jakmile jsem otevřela dveře ucítila jsem vůni palačinek.Sešla jsem dolů po schodech do jídelny a slyšela jsem jak si někdo obouvá boty.Nakoukla jsem do haly a tam byl táta.Vstala jsem od stolu a šla jsem za ním.Táta si mě všimla a začal se smát,nechápavě jsem se na něj podívala a on ukázal na zrcadlo.Podívala jsem se a viděla jsem příšeru.

Oba jsme se šíleně smály ale táta to přerušil slovy:,,Musím jet na schůzku,tak pá".podívala jsem se na něj a jen jsem přikývla.Objaly jsme se a táta odešel.Jakmile odešel slyšela jsem zvuk shodů.Otočila jsem se a viděla jsem dalšího bubáka.Začla jsem se smát a ségra najednou taky protože se viděla v zrcadle.Obě jsme si sedly ke stolu a začaly jsme jíst,vtom do kuchyně vešla mamka a doslova se lekla.A povídá:,,No tak to se asi do kina nepojede".Vikulila jsem na mamku oči,o žádnými kinu
nemluvila.

Mamka se zasmála a řekla nám že máme tři hodiny.Začla jsem do sebe rychle cpát palačinky abych to stihla,protože jsem ještě musela vzít Bes na procházku.Mamka mezitím zašla do obýváku.Najedla jsem se a vyběhla jsem k sobě do pokoje.Převlékla jsem se do černého trička s bílím třpitivím nápisem a ktomu jsem si vzala světlé kalhoty rozčesávání jsem si vlasy a udělala jsem si drdol,zatím jsem se nelíčila protože jsem šla ven s Bes.Do kapsy jsem si dala mobil a klíče,vydala jsem se do haly kde jsem se obul a do černých tenisek a vzala jsem vodítko od Bes.Zavolala jsem ji a připla jsem jí vodítko.

Vyšli jsme a šli jsme do psího parku.Po půl hodině jsem se vrátila když jsem otevřela dveře slyšela jsem jak na sebe mamka se Sabrinou řvou.
Vešla jsem a pustila jsem Bes z vodítka.Sundala jsem si boty a šla jsem do jídelny za křikem.Vešla jsem tam a nechápavě jsem je pozorovala.

Po chvilce ticha jsem se zeptala co se děje,ale moje sestra jenom naštvaně prošla kolem mě.Máma se rozplaka.
Přišla jsem k ní a ze zadu jsem ji pevně   objala.Po pěti minutách se mamka odtáhla a otřela si oči.Znovu jsem se zeptala co se stalo,ale mamka mi to neřekla.A jediný co mi řekla bylo abych se zeptala Sabriny.Přikývla jsem a šla jsem nahorů.

Došla jsem k pokoji své sestry a zaťukala jsem na dveře. Ozvalo se tiché ,,dále".Vešla jsem a viděla jsem ji jak se kouká z okna.Otočila se a my jsme se začaly bavit:   
Sabrina:,,co chceš ?"
Já:,,Co chci?!!rozbrečela jsi mamku
S:,,No a co,může si za to sama!!!!"
Já:',,........."
Odešla jsem se slzami do svého pokoje zabalila jsem si do vaku od slzy peníze,klíče,ňáký oblečení a vzala jsem si flašku s pitím seběhla jsem do haly obul a jsem si boty a zavolala jsem si Bes,dala jsem jí vodítko a vyběhla jsem z domu.

Tady je další část jestli vás zajímá proč ji to tak vzalo napište.Jinak dík za ohlasy u minulé části.Pište nápady na další části😍❤

SlzaholikKde žijí příběhy. Začni objevovat