Nejt,
Ne znam kako da počnem , ovo je moje najteže pismo koje ću ikada napisati, ali nemam mnogo vremena, a potrebno je da ti sve ovo kažem. Zato ću odmah početi sa jednim izvini. Izvini što nisam tu dok čitaš ovo pismo, i izvini što nisam tu da ti pružim utehu nakon njega.
Uskoro ćeš se vratiti sa posla. Ne želim da me zatekneš kako ti ovo pišem. Neću imati snage da te pogledam u oči, jer ćeš brzo shvatiti da sam odustala. Iako sam ti obećala da neću. Stvar je u tome da ja nisam već dugo ja. Plašim se da ću uskoro izgubiti kontrolu nad svakim delom moga tela. Užasavam se da budem neko ko mora da moli druge za pomoć. Mučim se, iako mi je svaki dan sa tobom dar od Boga. Ponekad kada me pogledaš i kada ti u očima vidim ljubav, zaboravim koliko me sve boli. Kunem ti se da tada imam osećaj kao da sam izvan svog tela. Tvoja ljubav me leči. Leči mi dušu, ali nažalost ne može biti lek za telo. Zato me nemoj mrzeti zbog onoga što ću uraditi. Neću to uraditi zato što sam kukavica, već zato što te želim osloboditi patnje. Tebe, koji se slomiš svakog puta kada me bolest oslabi. Nadam se da ćeš mi oprostiti što ću ti oduzeti vreme sa mnom. Žao mi je i što ću sebi oduzeti tebe. Da imam mogućnost da se tebi vratim, birala bih da se vratim kao leptir. Nema veze što bih živela samo jedan dan. Putovala bih preko čitavog sveta da ponovo tebi sletim na rame. Za sve što mi je Bog oduzeo zahvaljujem mu se, jer mi je dao da tebe upoznam. Molim te nemoj misliti kako smo mi nesrećni ili prokleti. Nismo. Znaš li zašto? Zato što smo se za ovih kratkih par godina više voleli, nego što su ljudi za čitav svoj vek. Naučio si me kako je to kada nekoga voliš više od sebe. Naučio si me kako je to voleti više od života, pa čak i više od smrti. Zato se sada ne bojim. Dok joj gledam u oči, prkosim joj. Neće me slomiti prolaznost, ali slama me pomisao da tebe ostavljam iza sebe. Ne boli me što odlazim, već me boli što ti ostaješ sam. Zato te danas molim, ustvari preklinjem te da ne odustaješ od ljubavi. Želim da nekoga ponovo gledaš onako kako si gledao mene. Želim da nečiju kožu ponovo dodiruješ kao što si moju, sa toliko žara i nežnosti. Želim da neko pronađe utočište i dom u tebi kao što sam ja. Izgubila sam se u svim drugima, samo da bih se na kraju pronašla u tebi. Sva moja lutanja pronašla su dom na tvojim grudima. Imaš toliko toga za pružiti. Nekome ćeš biti sjajan muž, ljubavnik, otac, deda. Ne odbacuj čitav niz samo zato što je pukla jedna karika. Oprosti mi što te napuštam. Oprosti mojoj odluci, ali znaj da ništa što bi ti uradio ne bi promenilo krajnji ishod. Znaš i sam da sam osoba koja ne voli da joj se diktira kako će živeti. Zar si pomislio da ću dozvoliti smrti da mi diktira? Ja sam buntovnica Natanijele, znao si to kada si me oženio. Ovo je moj poslednji revolt.
Zamoliću te da oprostiš i drugima koji će biti tu kada ja ne mogu, znaj da se trude da te uteše najbolje što mogu. Oprosti i onima koji neće biti kraj tebe, ne ume svako da pruži utehu. A najviše te molim da oprostiš sebi što nisi uspeo da me spaseš. Nije tvoja krivica što je moj put bio kraći. Tako to bude u životu, neke se relacije brže pređu, a neke sporije. Ja sam prva došla do cilja i uskoro ću biti slobodna. Zamisli me kako letim preko okeana. Zamisli da imam leptirova krila i da ti se svakoga dana vraćam. Nikada te neću potpuno napustiti. Kada posustaneš, hoću da se setiš onoga što si mi rekao na dan našeg venčanja. Kada si mi naslonio ruku na grudi i rekao: „ Sve što vidimo nije istina, niti je sve što je nevidljivo laž".
Ja sam istina koja se više ne može videti golim okom. Neki ljudi ne postoje ni kada postoje, ali ja ću postajati i kada ne postojim. Znam da osećaš moje prisustvo. I biće tako sve dok se ne uverim da si ponovo pronašao sreću.
Volim te i zauvek sam tvoja.
I na zemlji i na nebu.
Ni na zemlji ni na nebu. Uvek ispravim zadnju rečenicu. Zato što je to istina. Nebo je metafora onim nesrećnicima koji još uvek veruju da postoji viša sila. Ja ne verujem. Barem ne više.
Dragi moji danas počinjemo zajedno novu avanturu. Uz prolog sam rešila da vas odmah počastim i prvim poglavljem. Javite utiske.
YOU ARE READING
Svetioničareva žena (završena) ŠTAMPANA
RomanceLajla Harper je odrasla u crkvenom sirotištu. Naučena od malih nogu kako ljudi umeju da budu nepravedni, gubi veru u ljude. Jedina osoba koju je volela je njena prijateljica Kejti koja joj biva otrgnuta kada je usvoji jedan bračni par. Lajla ponovo...