5 År senre

12 0 0
                                    

(flash back)

"Vil vi mødes igen en dag?"

"det vil vi nok"  "løfte?" "jeg lover"

"gå nu og se ikke tilbage før du har passeret tunelen"

(flash back slut)

Det har nu været 5 år siden Chihiro havde set Kohaku, vær dag gik med at gå i skole og derefter gå tilbage til ånde porten og prøve at komme igennem. Hun havde ikke rigtig nogen venner den eneste ven hun havde var Yuuki Kakashi hun var også den eneste der vidste om Kohaku og åndeverden. Hun savnede altid hendes venner men hver dag der gik mistede hun håbet mere og mere at Haku ville komme og tage hende med tilbage til hendes venner...

D. 11 december 2006 

"Chihiro du skal vågne nu" kaldte hendes mor, "ja ja kommer nu" stønnede hun og rejste sig op fra sengen. Hun tog noget tøj fra hendes skab og gik ned i køkkenet, hendes mor var allerede gået for at arbejde.

Chihiro havde det ikke så godt så hun blev hjemme. Chihiro havde gennem tiden været syg meget ofte, hun havde noget hun ikke engang selv viste hvad hed. Men hun viste dog at det var noget med at hendes emuforsvar var svækket. 

Hun håbede ver dag at Haku ville komme til hende og opfylde sit løfte, men som timer blev til dage og uger til måneder og måneder til år begyndte Chihiro at tvivle. Mere og mere på om det løfte bare var en undskyldning for at sende hende tilbage...

Jeg håber at den her wattpad bliver en god fortsættelse...

Spirited away 2Where stories live. Discover now