Det er okay

1 0 0
                                    

13 December 2006

Jeg åbner stille mine øjne og indser at jeg stadig er i bade huset i kedelrummet men denne gang ikke alene. Jeg indser egentlig først du at der ligger en ved siden af mig...

Jeg vender mig om, 'Hvaaaaaaa'. 

Jeg tror ikke engang mine øjne for ved siden af mig ligger Kohaku med et sværd FYLDT MED BLOD! 

(Hakus synsvinkel)

Jeg åbner stille mine øjne i håbet om at Chihiro ikke er vågnet endnu for jeg er virkelig bange for hvordan hun vil reagere.

Men slevfødelig er hun vågen,  nogen gange hader jeg mig selv.

(Chihiros synsvinkel)

Og nu sidder jeg her og stirrer på Kohaku, jeg er vildt bange lige nu. Jeg begynder at kigge rundt i rummet for at finde noget at forsvare mig med, men slevfødelig er der intet. Jeg rejser mig op og begynder at gå baglæns

Han kigger bare på mig han se også rigtig bange ud, og før jeg ved af det ruller der stille en tåre ned af hans kind. Jeg bliver helt ked af at se Haku sådan her.

"Haku hvad er der galt?" først nu ser jeg at resten af hans tøj også er dækket af blod, hvad mon han har gjort?. "Ingenting..." Kommer det fra ham. stille går jeg over til ham og trækker ham ind i et kram.

(Hakus synsvinkel)

Jeg prøver at holde tårerne tilbage men jeg kan bare ikke mere jeg er blevet tvunget til at dræbe folk! forsigtig rejser jeg mig og krammer Chihiro tilbage. da vi trækker os tager jeg stille mit sværd op og ligger det til siden i håb om at hun ikke er så bange mere når det er gjort.

"Chihiro jeg er virkelig ked af at du skal se mig sådan her" siger jeg det var ikke det jeg ville have sagt men jeg kunne ikke komme i tanke om andet. "Det er okay men hvad er der sket jeg er virkelig forivret lige nu" siger hun så "jeg har savnet dig" tilføjer hun. Jeg begynder at smile lidt det rart at vide at ikke alle er bange for mig...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Spirited away 2Where stories live. Discover now