Crrrrr Crrrr
Ne zase ten pitomý budík Mně se už nechce do školy těším se až budeme mít zase volno prázdniny Panebože já budu tak šťastná No ale taky nám říkala učitelka že k nám má přijít nějaký nový kluk tak třeba bude fajn ale to teď není podstatné Teďka by jsem se asi měla jít umýt nasnídat se a připravit si věci do školy a obléct se.
Ahoj mami.
Je ahoj zlatíčko ty už jsi vzhůru no to ti to trvalo na stole máš snídani jsou lívance jestli chceš Uvařím ti k tomu kávuTo bys byla hodná mami já se teďka Ještě skočím do koupelny převléct a hnedka tady budu
Jo jo ale hlavně se zbytečně nezdržuj Znám tě.
Jen jsem se zasmála a vyběhla po schodech nahoru Máme velký dům, obrovskou vilu která nám slouží jako chata No a potom Máme obrovský pozemek na kterém teprve budeme stavět obrovský bazén na léto. Smutné vždycky bylo že pro naše byly vždy strašně důležité peníze a myslí si že bez peněz by se vlastně nedá žít. No není se čemu divit když můj otec vlastní firmu která vydělává miliony a stejně přes týden není doma takže kdyby mi mamka neřekla Tohle je tvůj táta tak ani nevím že to můj táta je. Vidím ho jenom v neděli a to tak na hodinu protože potom jede třeba do Španělska a do Itálie prostě strašně moc cestuje a netráví s námi vůbec čas a mamka tak ta většinou cestuje s ním a nás od malička vychovávala moje babička. Už od základní školy mě šikanují ale našim jsem to neřekla stejně by to neměli čas řešit babičce jsem to radši taky neřekla Ta by také vyváděla A policii to ani náhodou. Máme ve třídě hodnou třídní učitelku Slavíkovou všichni jí máme strašně rádi je spravedlivá pochopí nás a vždycky nás vyslechne beru ji vlastně jako mojí tetu nebo kohokoliv příbuzného protože takhle jsem se vlastně nemohla svěřit nikdy ani babičce protože ta by šílela a hned by všechno roznesla všude. Paní učitelka je moc milá ženská je jí 45 má dva syny dvojčata Zdeňka a Jirku s kterýma si taky rozumím a často s nimi chodím ven jen je problém že všichni ví že Jirka je gay a proto ho za to odsuzují a taky Zdenek tak ten je sice hodný ale je homofob takže s bráchou si nerozumí tolik jak by si správně rozumět měli. No tohle je asi všechno o mě no tak já jdu zatím do koupelny se převléct.
Tak na dnešek To budou asi tyhle tyhle světle modré roztrhané džíny k tomu asi tohle černé tílko A přesto Jo tuhle černou mikinu to jde to není nejhorší rychle jsem se oblékla a běžela dolů se nasnídat Ty jo už je půl osmé Ty jo já zase nestíhám Panebože budu vstávat dřív na snídani jsem se vykašlala Vzala si rychle tašku obula si tenisky a hodila přes sebe teplou bundu No co už začíná být docela zima je přece jenom listopad ale většinou ještě na konci října tady svítí sluníčko a je to tady jako léto Ježišmarja námraza to si zase rozbiju pusu znám se rychle jsem doběhla k škole a přední už stáli Lucie Tomáš Bára Nikola a Tereza parta která mě šikanuje je to úplně úžasné hnedka takhle z rána je potkat většinou jsou teďka ještě ve Skate parku a někde za stromem kouří No nic co se dá dělat zkusím kolem nich projít ale dneska je tady docela dost lidí a navíc jsou tady všechny učitelky nechápu proč ale před učitelkami to bude v pohodě doufám že si na mě nedovolí po škole.Když jsem šla ke škole samozřejmě to bych nebyla já aby mi nepojede jela noha. No tak mi tam podjela noha a já jsem málem spadla nebýt nějakého kluka který měřil tak metr sedmdesát devět nebo metr 80 a víc. On mě chytil za ramena bylo to je v nějakém romantickém filmu díval se mi přímo do očí měl tmavě hnědé oči a já. Já jsem tam byla v jeho náručí a a dívala se na něj jak největší trubka na světě. On se jenom zasmál a pomohl mi vstát.
A...ahoj já jsem Daniela.
Ahoj já jsem Luboš Taky jsem dneska už uklouzl ale bohužel mě nikdo nechytil. Zasmála jsem se
Hele jsem tady nový a vůbec nevím kde mám třídu neporadila bys mi?
Jasně a oni ti neřekli jako že kde bys měl mít třídu?
Jo někdy na pavilonu B ale dál už jsem neposlouchal.
Aha a víš jakou bys měl mít třídní?
No nějakou Slavíkovou.
Aha tak to budeš chodit do stejné třídy jako já.
To je super a jsou na téhle škole hodně přísně učitelé?
No ani ne. Pořád jsem tam stála a usmívala jsem se na něj jak největší trubka na světě. Úsměv jsem měl od ucha k uchu. Najednou se uchechtl.
Co je? Zeptala jsem se ho.
Ale nic jenom že jde vidět že jsi nesnídala. Pak jsem si uvědomila že mi rakručelo v břiše.
No to máš pravdu. Hele Za chvíli zvoní nejdem už do třídy? Zeptala jsem se.
Jo tak pojď.
Celou cestu jsem se na něj dívala a blbě se usmívala. No jo to jsem celá já. Už jsme byli skoro u béčka a já svěsila hlavu dolů protože si všiml že na něj koukám. Najednou si před na
stoupla postava. Viděla jsem jenom černé boty na podpatku ty podpatky měli snad 14 cm. Obrovský! Já by jsem se na tomhle zabila zvedla jsem hlavu a nevidím tady nikoho jiného než Annu.Ahoj Aničko pozdravil jí Luboš.
Ahoj Lubošku Už jsme se dlouho neviděli co tady děláš ty jsi snad ten novej?
Jo to jsem já.
Tak super alespoň u sebe budeme blíž řekla mrkla na něj A odešla s vražedným podhledem na mě. Už jsem jí neřešila. Přišli jsme do třídy akorát včas Sedla jsem si úplně dozadu do lavice kde sedím každý rok Luboš se jenom zasmál a Přišel ke mě a zeptal se
To tady každý rok sedíš takhle sama?
Jo Jsem ráda sama.
Aha a asi by ti vadilo kdybych si přisedl?
Ne si tady přece jenom nový a nikoho tady neznáš jestli chceš tak si klidně přisedni.
Jo tak super Děkuji.
Akorát zazvonilo a do třídy vešla Naše učitelka......
Ahoj vím že mám rozepsané další příběhy ale rozhodla jsem se napsat tenhle Nový příběh Doufám že se vám bude líbit a jestli ne tak mi prosím do komentářů nepište že je to hovadina a podobně prostě to nekomentujte budu vděčná za každý hlas a při čtení a nejen na téhle knížce ale na všech knížkách které píšu Děkuji za pochopení a ahoj!
ČTEŠ
Já a Lubí❤
FanfictionLuboš (Luboš je celkem fajn) a já Danielle..... Jsem Danielle je mi 17 chodím na střední. Minulý rok k nám do třídy přišel nový kluk Luboš. Začali jsme se spolu bavit a stali se nejlepšími přáteli jen tady byl jeden problém a to Anna ( Anna Sulc). M...