zwölf.

396 55 7
                                    

"Yeni takımına bayıldım!"diye bağırdı Sero Kirishima'yı süzerken. Kızıl saçlı kız hafifçe gülümsedi ve yanağını kaşıdı. "Diğerleriyle arasında pek bir fark yok aslında..." dedi. Sero kafasını hızla olumsuz anlamda sallayıp gömleğini giymek üzere olan Denki'yi dürtükledi. Kız soyunma odasındaydılar. Sarışın kafasını onu dürten kişiye çevirdi. Sero Kirishima'nın üstündeki iç çamaşırı takımını işaret ederek Denki'ye şu soruyu sordu, "Normalde giydiklerinden çok daha farklı değil mi?"

"Değiiiil." diye ısrar etti Kirishima. Sarışın kız onu bir süre boyunca süzdü. Gözleri birkaç saniyeliğine buluştuğunda ise kızarıp kafasını başka tarafa çevirdi. "Pek bir fark göremedim ben." dediğinde Sero somurttu.  Konu bu tarz şeyler olduğunda en ufak detaylar bile Denki'nin gözünden kaçmazdı,tuhaf diye düşündü. Ardından omuz silkti ve kollarını gömleğinden geçirdi.

Denki gömleğinin düğmelerini iliklerken başını kaldırıp Kirishima'ya baktı. Kızıl saçlı kız onun bakışlarını üstünde hissettiğinde kafasını yavaşça ona doğru çevirip gülümsedi. "Bir şey mi oldu?" diye sordu. O güzel gülümsemeyi görmek Denki'yi heyecanlandırmıştı. Yutkunup başını eğdi ve bakışlarını göğüslerine sabitledi. Bu şekilde konuşmak daha kolay oluyordu. Derin bir nefes alıp olumlu cevap almayı umduğu soruyu sordu, "Şey,alışverişe gitmeyi düşünüyordum da... Yeni bir elbise alacağım. Sen de benimle gelmek ister misin diye soracaktım." umut dolu gözlerle baktı kıza. Kirishima bir süre düşündükten sonra kocaman gülümseyip kafasını olumlu anlamda salladı.

"Elbette isterim!"

-
Biliyorum çok saçmaydı bu bölüm ama olsun
sonraki bölüm bayağı uzun olacak sanırsam :"

Veya ondan sonraki
yazmaya çok üşeniyorum ya fmkdlsmfs


sonsuza kadar öpebilir miyim seni?┊kirikamiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin