Öncelikle kendimi tanıtıyım.Ben Nisanur 15 yaşındayım.Daha yeni army oldum sayılır.9ay oldu.
Biasımı merak ederseniz j- hope 9.sinifa gidiyorum.ilk jhopu nede gördüğümü soyliyim gulmeme challance'ı sugay ve j hope yapmıştı zaten vidyoyu koydu bakmak isteyen bakar.Grubun ilk şarkısı olarak DNA'yi dinledim be sevdim gerisi zaten geldi.Diger uyeleri de sevdim ama j hope bana daha yakın geldi.Neyse çok uzatmadan hikayeye başlığım.
Inşallah beğenirsiniz okuduktan sonra yorum yapmayı ve yıldız isaretine basmayı unutmayın.
Bir gün yolda yürüyordum moralim bozuktu neden olduğunu pek hatırlamıyorum ama sanırım ailemle ilgiliydi evet ailemle ilgiliydi kavga etmiştim. Sonra yolda yürürken çok düşündüm taşındım sonra bidaha yapmazlar diye eve geri gittim.Odama kapandım. Bir kaç gün çıkmadım dışarıya sinirlerinin yarışmasını bekledim.Sonra çıktım baktım gene bağırıyorlar gelip bana patladılar sonra bişe demedim.Gene dışarıya çıktım dolaştım düşündüm taşındım acaba bende mi suç var diye sonra önceki olayı düşündüm bunu düşündüm başımda biraz ağrıyordu zaten yolda yürürken birden yere düşmüşüm sonrasını hatırlamıyorum biraz öyle durmusum.Sonra kendime gelmeye başladım başımda birileri vardı ilk ten anlamadım ama sonra görüntü gittikçe netleşti onların BTS olduğunu anladım.Sonra ayildigimi anladıklarında merak edip j hope sordu iyi misin bişeyin var mi diye bende sesimi çıkarmadım evet gibisinden kafami sakladım.Icleri biraz da olsa rahatlamış gibiydi.Biraz dinlendikten sonra beni evime bırakacaklarını söylediler bir an hayır diye bağırdım korktular bağırınca.Sonra nine gitmek istemediğimi sordular ben de ailemle ne yaşadığımı anlattım.Sinirle kapıyı çarpıp çıktığımı söyledim ve geri dönersem beni geri almayacaklarını söyledim.Uzulmus görünüyorlardı.Rm bir an ayaklandı sana yardımcı olucaz dedi be hemen gitti.Bir süre birbirimize boş boş baktık durduk.Sonra Rm geri geldi jhopun kulağına bise dedi ve hepsi birden yakalanıp gitmeye başladılar.Bagirdim arkalarından nereye gidiyorsunuz diye sonra arkalarına baktılar j hope geldi kolumdan tuttu be kaldırıp götürmeye başladı ve dediki bizlen geliyorsun küçük hanımefendi dedi be giturdu beni.Ne olduğunu anlamadım ilk ten ama çekti gitur du ışte ne yapalım.Siyah bir arabanın önüne geldik jin arabanın kapısını açtı ve üyelerle birlikte arabaya bindik.Jin Söfor koltuğuna geçip Arabayi sürmeye başladı.Bir süre sonra gözlerim iste sizce kapanmış.Ani bir sarsıntıyla uyandım gözlerimi açtığımda j hope'un kucağında beni bir yatağa götürüyordu be yatağa bıraktıktan sonra dedi ki burası artık senin odan artık burda kalacaksın istersen uyumaya devam et dedi be gitti.Bende uyumaya kaldigim yerden devam ettim.Artik yeni hayatım başlamıştı.
Inşallah sonuna kadar okursunuz farkindayim uzun oldu ama iyi oldu bence ikinci bölümde görüşürüz.Baybay