Apabila sudah sampai di rumah..
Omma terus memeluk oppa bersama air matanya. Jieun hanya senyum dan terus pergi ke biliknya.Dia amat penat dan terus tidur.
Keesokan harinya,
Jieun hendak masuk ke kelas..dia nampak jungkook memandangnya. Jieun hanya mengabaikan jungkook dan terus duduk di tempatnya.
Jungkook dtg di tempat Jieun. Jieun meletakkan kepalanya di atas meja. Jungkook berkata "yah.. Eunha dgn saya takde ape ape lah". Jieun kata "aku tahu".
Jungkook kata "ke...kau jealous?" sambil smirk. Jieun terus mengangkat mukanya dan berkata "mmg tak ah aku nak jealous!" sambil bangun untuk ke tandas
Apabila dia hendak membasuh tangan.. Ada org menolak bahunya dan berkata "uhuuu..tengok siapa ni..dia lah yang buat Jungkook tinggalkan aku sorang sorang" kata eunha.
Jieun berkata "bukan kau gf Jimin ke? Kau ni mmg tak cukup satu kan?!"
Eunha menampar pipi Jieun. Jieun menangis dlm diam dan Eunha berkata "wowowo..dh pandai eh tengking aku?!" sambil menolak bahu Jieun. Eunha melihat ke baldi yang berisi air. Eunha smirk lalu menyimbah air kat Jieun.
JUNGKOOK POV
aku menunggu Jieun pulang ke kelas. Ade seseorang namja berlari kearahku dan berkata "Ji-jieun kena buli kat tandas yeoja!" Aku terus berlari.
Apabila sampai di depan tandas yeoja, aku terus masuk. Aku nampak Eunha menyimbah air kat Jieun. Aku bengang dan terus pergi kearahnya.
END POV
Jieun hanya kaku.. dia mampu pandang ke bawah sahaja. Jieun nampak tubuh Jungkook datang ke arahku. Jieun tidak berkata apa.
Jungkook berkata "woi betina! Kau buat ape hah kat yeojachingu aku?!"
Eunha kata "op-oppa..j-jieun buat hal d-dulu.."
"uwuu..nak menipu konon! Dh la weyh! Aku penat layan setan macam kau! Klau kau usik Jieun lagi.. kau kena!" kata Jungkook.
Jungkook menarik tangan Jieun dan berlalu pergi. Jungkook sempat lagi menjeling Eunha.
Jungkook kata "yah..kwaenchana?"
Jieun terkejut.. (Ye ah..siapa je tak terkejut..org sombong tetiba ckp lemah lembut) jieun berkata "e-erm..nan gwaenchana"
YOU ARE READING
CRUSH ✔ [COMPLETE]
Short Story❝ I wonder if i'm on your mind as much as you're on mine ❝