Bir "sonbahar" günü dışarı çıkan John sinemaya gider. Evden yaklaşık 2-3 kilometre uzaklaştı ancak birden çevrenin çok sessiz olduğunu fark eder. John birden durur. Arkasına baktı ancak hiçkimse yoktu. John sokağın ilerisinde öylece duran bir adam görür. John "Hey! Bakarmısın" dedi. Ancak adam hareket etmeden durur. John "Sana Söylüyorum Baksana!" dedi. Adam arkasına bakar ve John'a bakar ve ağzını açıp ışık çıkarır. John'un gözleri kamaşır ve heryer bembeyaz olur.
John gözlerini kapattı ve bayıldı. Yaklaşık 2-3 saat sonra John ayılır ve boynu, kolları, bilekleri, beli, bacakları, ve bacak bilekleri bir masaya kelepçelenmiştir. John etrafına bakar ancak kimse yoktur ve "Hey! Yimse Yok mu?" diye bağırır. Hertaraf bembeyazdır. Kapıdan 2 cisim belirir. Çok garip görünüyorlardı; Gözleri badem şeklinde, çeneleri ince beyinlerinin ve gözlerinin olduğu yer büyük ve kalın, Vicutları ince ve uzundu. John aklından "Olabilir mi? Bunlar Uzaylı Olabilir mi?" diye geçirir. Evet gerçekten 2 cisim Uzaylıydı. Bir uzaylı John'un gözlerine bakar ve John "Bana Ne Yapacaksınız" diye bağırır.Uzaylı "Kırk Kuurk Kaark Orrkk" demiştir. John hiçbirşey anlamaz. Ancak John kendini birden halsiz hisseder ve uyur.
Yaklaşık 1 saat uyuduktan sonra ayılır ve John'un kelepçeleri çözülmüş haldedir. John bileklerini ovaladıktak sonra bir ses duyar ve hemen ayağa kalkar. hemen kapının arkasına saklanır. Ve 4 tane uzaylı gelir John'un yerinde olmadığını gördüklerimde çıldırırlar. John yerden bir sopa bulur ve uzaylıların kafasına vurur. Ancak sadece 2 tanesini bayıltabildi ve hemen koşmaya başlar ve birden önüne kapı çıkar ve kapıyı açar. İçeri girdikten sonra hemen kapıyı kapatır. John aklından "Burası kumanda odası olmalı." diye geçirir. Oraya doğru gider. Birsürü tuş vardır. John bir tuşa basar. Tüm tuşlar dünya diline çevrilir. John "Gemideki ve Dünyadaki Uzaylıları Öldür" diye bir tuş görür ve içinden "Ne Kadar Saçma Tuşlar Var Böyle" der. Ancak yinede basar basar. Tüm uzaylılar ölür ve John "Dünyaya Geri Dön" tuşunu görür ve basar dünyaya geri döndüğünde tüm insanlar geri gelmiş olur ve herkez hiçbir şey hatırlamıyordu. Normal hayatlarına devam ediyorlardı. John bir kahramandı. Ancak kimse bunu bilemeyecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaylılar ve John
AdventureUzaylıların dünyayı tam istila ederken John hepsini öldürür ve dünyayı kurtarır.