-BAŞLANGIÇ-

102 2 4
                                    

-BAŞLANGIÇ-

Bir gün haberlerde garip duyuru ve uyarı şeklinde açıklamalar yapılıyordu tabi dünya bugünki gibi değil daha beter bir halde olmaktaydı;suçlar artmış , bitki örtüsü diye birşey kalmamıştı artık. Haberlerde duyurulan şeyleri kimse ciddiye almıyordu çünkü bundan 1 yıl öncede aynı haberler yayımlanmıştı. Bu duyuruları ciddiye alanlar ise o şehirden ellerinden geldiğince uzaklaşmaya çalışıyorlardı. Bir kaç ay sonra şehirde neredeyse kimse kalmamıştı.Şehirde sadece bir kaç kişi yaşıyordu bunların içilerindede Luke'da vardı. Luke;bir ergen olmasına rağmen gerçekten güçlü biriydi. Anne ve babasına çok bağlıydı ama ikiside kalp krızinden ölmüştü ve Luke halasının yanında kalmak zorundaydı.Bir akşam luke dışarı çıkar ve her zamanki gibi sessiz bir ortam vardır sokakta.Bir kaç adım attıktan sonra çığlık sesleri duyar ve hızla duyduğu yere doğru koşar. Çığlık seslerini duyduğu yer ''Bill'in Kafesi''dir. Kafeye Doğru Koşar İçeri Girdiği an burnuna çok kötü bir koku gelir ve kafe'nin içini gezmeye başlar.Kafenin arka kapısına doğru ilerler ve koku daha çok bastırmaya başlar ilerledikten sonra yerde kan görür ve içini bir endişe kaplar, korku içinde ilerlerken yerde bir el feneri bulur açmaya çalışır ancak pili yoktur, bunu önemsemeyip el fenerini cebine koyar ve arka kapıyı zorlayarak açar ve karşısında çok garip bir manzarayla karşılaşır, bir adam , bir kadını canlı canlı yiyordur. Luke bu sahneyi ilk gördüğünde dayanamayıp kusmuştur . Bir süre sonra adama yaklaşmaya yavaş yavaş yaklaşmaya çalışır , ilerlerken cebine koyduğu el feneri düşer ve adam arkasını hızlıca döner , Luke adamla konuşmaya ve yaklaşmaması için uyarır ancak adam ne cevap vermiştir nede tepki.Luke iç güdülerini dinleyip geri geri koşar ve var gücüyle eve geri döner ama halası evde yoktur Luke koşa koşa mutfağa gider masada bir not vardır ve notda şöyle yazıyordur ''Luke, ben birşeyler almaya , markete gidiyorum hemen döneceğim'' Luke Halasın aramaya çalışır ancak telefona telesekreter çıkar.Luke koşarak markete gider ama çok geç kalmıştı...

-1.BÖLÜMÜN SONU-

Not:İlk Hikayemdi Umarım Beğenirsiniz. Bazı hatalar olabilir hatırlatırsanız sevinirim :D

SalgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin