-KAYIP OLMAK-

23 1 0
                                    

Halası yerde yatıyordu ve başında biraz kan vardı halasının yanına gitti ve kafasını göğsune dayadı ama hiç ses gelmedi. Luke sinirlenmişti ,kafayı yemişti ve bu hayatta sahip olduğu son kişiyide kaybetmişti. Koşarak o mekandan uzaklaştı. 5 km kadar ileride bir otoyol gördü , Luke biliyorduki tek çaresi oraya gitmekti oraya gitti ve biraz su için arabaların içini aradı ve son arabada ; bir su , bir tane konserve sebze ve bir tabanca . Luke hayatında eline hiç silah almamıştı kurşunu kaldı mı ? Nasıl ateş ediceğim gibi sorular oluştu Luke'nin kafasında . Tabancayı incelerken bi anda arka taraftan bir ses duydu. Ses gittikçe yaklaşıyordu Luke çok korkuyordu , silahı sesin geldiği yere doğru tuttu ve bekledi sesler gittikçe yaklaşıyordu ve birden ayak sesleri kesildi ve arabanın arkasından Luke'nin öğretmeni Monica çıktı . Luke sonunda rahatlayabilmişti çünkü daha önce tanıdığı ve güvende hissettiği biriyleydi. Luke silahını indirip cebine koydu ve Monicayla birlikte yollarına devam ettiler. Otoyol'un sonuna geldiklerinde bir barikat görmüşlerdi ikiside heyecanlıydı tam adım atıcakken barikatın üstünden bir adam '' Bir adım daha atarsanız ölürsünüz'' diye bağırdı .Başka çareleri yoktu sağdaki yoldan ormana inmeleri gerekiyordu biraz ilerledikten sonra ileride bir adam gördüler adam kanlar içerisindeydi ve birşeyler mırıladanıyordu . Adamın yanına gittikten sonra adam '' Cebimde bir yiyecek ve eşyalar var lütfen alın '' der . monica elini cebine atar ve çığlık atmaya başlar .Monicanın eli kanların içinde kalır. Yerde yatan adam aniden ayağı kalkar ve ''hemen ellerinizi havaya kaldırın'' der. Luke panik atak yapıp kaçmaya başlar ve koşar elinden geldiğince hızlı koşar...

Okuduğunuz için teşşekür ederim

:D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SalgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin