Okul

116 6 0
                                    

Yaprak:barış?

Barış:efendim.

Yaprak:bana kızgınmısın?

Barış: neden olıyım ki?

Yaprak: cafede galiba biraz çıkıştım kalbini kırdıysam tekrar özür dilerim.

Barış: bende kırılacak kalbim kalmadı delik deşik oldu resmen ama bunun sebebi sen deyilsin neyse derse geç kalma sen benim antrenmanım var bb.

Yaprak:bb barışş. Neyse aliyi arıyım bari. (arar)

Alo ali kuşum.

Ali:efendim yaprak

Yaprak:konuşsak mı biraz?

Ali: olmaz şu an işlerim var benim bb.

Yaprak: hadi ama ali kuşum bozuk yapma yaa

Ali:yalanı sevmediğimi çok iyi biliyorsun buna rağmen bana yalan söylüyorsun.

Yaprak: napıyım ali barış çok istedi kıramadım size ne kadar ne değer veriyorsam BARIŞADA veriyorum.

Ali:tamam yaprak ne istiyorsun?

Yaprak:tamam giriş kata gel.

( Giriş kata giderler)

Yaprak:he ali kuşum gördüm seni. (el sallar)

Ali:bende gördüm seni. Eee anlat yaprak

Yaprak: telefonda dediğim gibi barış çok ısrar etti bende kıramadım.

Ali: dalga mı geçiyorsun benimle benim kastettiğim tek şey bu değil ortada bi şey var ve en yakınlarım bunu biliyor ve bunu bana söylemek yerine yalan söylüyorsunuz. NE ZAMAN GERÇEKLERİ ANLATICAKSIN YAPRAK?!?!  Bu kadar yeter bb gidiyorum ben.

Yaprak: ya alii gitme nolur böyle mi olduk şimdi hee ( bu Sırada yukarıdan camlar düşer ve son anda barış yaprağın üstüne konarak bütün camlar barışın üstüne düşmüş ve barışın sırtı kanlar içinde kalmıştır)

Ali:yaprakkkk!!?!?!?!?!

Yaprak:barışşş iyimisin off hepsi benim yüzümden iyimisin barış?

Ali:yaa yaprak iyimisin

Yaprak:sen konuşma ali sakın sen konuşma hepsi senin yüzünden trip yapmasaydın ölürdün çocuğun sırtı kan içinde kalmış sen hala beni soruyorsun.

Barış:ben kendimi çok, kötü hissediyorum yaprak revire gidelim mi?

Yaprak:bencede gidelim barış...

                       ( Revire giderler...)

Doktor:sırtında çok kesik var bi tane merhem vericem sabah akşam sürmelisin barış. Hatta öğlende sür varmı okulda sürebilecek arkadaşın

Yaprak:BENNN!!

      (Barış şaşırır)

Barış: eminmisin yaprak?

Yaprak:evet barış ztn benim yüzümden oldu bırak ben birazcık olsun hatamı telafi edeyim.

Barış: iyi madem
 
(1 saat Sonra)

Yaprak: barış iyimisin birazcık daha.

Barış: yani, birazcık daha iyiyim.

Yaprak:aaa merhemi sürmem lazım sırtına vakit gelmiş ama burada da sürmem ki

Barış:soyunma odası şimdi boştur kimse yoktur yani orda sür istersen

Yaprak:tm.

(Giderler)

Barış:geldik yaprak.

Yaprak:şey sırtını açarmısın barış.

Barış: tm (sırtını açar)

Yaprak:ohaaa!!. Çok kötü olmuş hepsi benim yüzümden. Neyse ben sürüyim acırsa söyle.

Barış: acımaz sen merak, etme.

Yaprak: sürüyorum.

Barış: aaah çok yanıyor.

Yaprak: off yaa Allah kahretsin napcam ben ya çocuğun canınını yakmaktan başka bir şey yapmıyorum of (hafif ağlar)

Barış: şaka şaka acımadı (ASLINda o kadar çok açımıştırki sadece sevdiği  kız ağlamasın üzülmesin diye yalan söylemiştir.

Yaprak:böyle şakamı olur yaaa neyse barış benim derse girmem gerek acil tm bb.

İlk aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin