deadboy(durum):ben bu dünya için resmen bir fazlalığım...
Ölmek ve bu gereksiz hayattan kurtulmak istiyorum...Beni hayatta tutan kişi ise benim gibi birinden daha iyisini hakediyor..
Zaten gerçekleri bilse benimle konuşmazdı bile.
Neyse,hepinizden özür dilerim.
Elveda gereksiz bir fazlalık olduğum dünya...
Merhaba yeni hayatım...1 hafta sonra:
luhanxiao.7:1 haftadır konuşmuyoruz.
Normalde her gün yazardın bana.5 hafta sonra:
luhanxiao.7:ismini bile bilmediğim biri için endişeleniyorum.
Nerdesin deadboy?luhanxiao.7:nerdesin?
Kim olduğunu da bilmiyorum zaten.
Aramak istiyorum ama arayamıyorum..Gözyaşlarına boğulurken birden Chanyeol'ün 'NE?NERDE?!' diye bağırışını duydum.Hızla aşağı indim,"ne-ne oldu?!" dedim."Sehun...intihar etmeye kalkmış."dedi zorlukla."be-ben anlamıyorum...iyileştiğini söylemişti bana..bu hayatta kalmak için bir nedeninin olduğunu söylemişti...neden ya neden?!"diye bağırdı Chanyeol.Şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı daha sonra hızla montunu alıp ayakkabısını giyip evden çıktı.Ben Baekle şok geçirmiş gibi duruyorduk.
"Baek,sen de git.Chanyeol şu an çok sinirli ve üzgün.Yanında olmalısın."dedim.Baekhyun başını iki yana salladı ve silkelendi."haklısın lu,sen de sakin ol tamam mı?bizden haber bekle."dedi.Ben bu sehunu daha önce hiç görmemiştim sadece resimlerini görmüştüm ama nedense içimde bir korku vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model // HunHan Texting
Fiksi Penggemar☁|Oh Sehun,ölmek isteyen bir gençtir.Her gün kendine zarar verir.Ta ki ünlü erkek model Xiao Lu Han'ı instagram keşfetinde görene kadar... Başlangıç;; 16.11.2018 23:32