6.

316 27 10
                                    

1. Cand era mai mica , fura pantofii cu toc de la bunica ei pe care ii incalta si se prefacea ca e printesa.

2. Uraste fotbalul. Si-a rupt degetul inelar , incercand sa prinda o minge cu mana in timp ce juca fotbal cu unchiul ei.

3. Dupa ce invata germana , se apuca de spaniola. Spune ca spaniola e de mii de ori mai frumoasa ca engleza , cu toate ca engleza a fost limba ei preferata cativa ani la rand. 

4. Vorbeam la telefon in timp ce ea isi verifica comentarile de la un capitol din Dark Paradise. A inceput sa taca , si am realizat doar dupa 5 minute ca ea plangea. 

5. Ciresica&Visinel. Inca nu am inteles ce e intre ea si @Nicolle1DChannel dar par doua prietene foarte bune. 

6. In clasa a 3-a , a invatat bunele maniere la ora de Cunoasterea Mediului. A invatat cum se stea corect la masa ,sa manance si formule de potitele. Cand a ajuns acasa , a luat o banana pe care a pus-o pe farfurie si a inceput sa o manance cu furculita si cutitul.

7. Mereu se mira de bustul mare al mamei ei. Cand avea 7 sau 8 ani , a luat unul dintre sutienele ei si l-a probat. A inceput sa rada singura de ea insasi . 

8. Mama si fratele ei sunt singurii care ii spun Deea . Tatal ii spune Andreea sau Andrusca iar unchiul Babuta.

9. In dealungul anilor , a avut multe porecle precum : babuta , gagico , creato si multe altele.

10. Cand e plictisita , intra pe youtube si se uita la youtuberi. Ii adora pe Zmenta , Tequila , Doza de Has , Satana si maxsipunct . Precum si youtuberi straini : Our second life , Zoella si SuperWoman. 

Facts despre qCherpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum