No tak jsem šla hned druhý den na určené místo.
Přivítali mě a pak mě zavedli se zavázanýma očima do takové temné místnosti s jedním zatmaveným světlem, s oknem, které bylo zazděné a byl tam na stole malý mikrofon s kamerkou.
Divila jsem se co tu dělám... nevěděla jsem jak utéci..
Pak se ozval takový tichý chraplavý hlas.
Hlas: ,,Sedni si...''
Já: ,,A proč?? Kdo jsi? Co po mě chceš?" zvýšila jsem hlas
Hlas: ,,Dělej co ti říkám!''
Tak jsem si teda sedla a potom se mě ten hlas ptal na různé otázky. Poslední otázka byla: ,,Chceš býti agentkou?''
Odpověděla jsem ano..
Víc si toho nepamatuju, až na to, že mě něco bodlo do ruky a já usnula...O pár hodin později:
Já: ,,Kde to jsem?''
Hlas: ,,Zde si vybereš převlek."
Viděla jsem tu krásné převleky.
Byly tu převleky od červené přes zelenou až po černou a bílou.
Moc se mi líbil modrý a pak i růžový.
Já: ,,Mohu mít dvoubarevný?"
Hlas: ,,Klidně."
Hlas: ,,Jaké dvě barvy chceš?"
Já: ,,Modro-růžovou."
Hlas: ,,máš ho mít." ,,Na tom zařízení co máš před sebou, tak na něm si ho navrhneš."Asi takhle jsem si ho navrhla. A jak jsem zmáčkla SEND, vyletěla z toho zařízení uspávací šipka přímo do stehna. Zase jsem usnula...
Když jsem se ráno probudila, vedle mě stál dopis a v něm ten můj náhrdelník a vedle můj převlek.
V dopise bylo napsáno: ,,Omlouváme se za ty uspávací šipky (můžete míti z toho modřiny, můžou vyvolat i alergickou reakci, pokud se tak stane, informujte nás)."
Já: ,,No super. Budu možná mít modřiny, ale aby to nebylo málo, tak ještě nějakou alergickou reakci. Lepší den být nemůže."
ČTEŠ
Miluješ mě?
AdventureJe to o lásce dvou superhrdinů, kteří žijí svůj utajený život jako ochránci svého města.