•2•

23 6 11
                                    

Kız koluna birisinin dokunmasıyla gözlerini açtı. Ne güzel uyuyordu. Ne var da uyandırıyorsunuz dedi içinden. Hemen kafasını kaldırıp kendisini uyandıran kişiye baktı. Taehyung'tu. Şaşırdık mı ? Hayır. Kız kafasını "ne var ?" anlamında salladı. Oğlan kıza yaklaşıp nefesini kıza üfledi.
"Zil çaldı. Kantine mi insek ?"
"Yoo."
"Hey sabahtan beri karnının guruldadığını duyuyorum. Sabah bir şey yemedin herhalde. Hadi kalk gidelim."
Taehyung doğru söylüyordu. Kız sabah birşey yememişti ve çok açtı. Ama uzun zamandır kimseyle yemek yemediği için sebepsizce utanmıştı.
"Hayır istemiyorum."
"Naz yapma kız. Kalk kalk."
Kız oğlanın bu konuşmalarına kahkaha atarak gülmüştü. Uzun bir zaman sonra ilk defa böyle içten gülmüştü. Oğlan ise kızın gülüşünde kalmıştı. Ne güzel gülüyordu öyle. Öpülesi bir gülüşü vardı. Oğlan ona gülüp elinden tuttu. Hani'nin gülüşü birden kesilmiş kenetli olan ellerine bakakalmıştı. Elleri çok güzel diye geçirdi içinden kız. Oğlanda sevmişti kızın ellerini. İkisine de noluyordu böyle...
Aşağı el ele inmiş kantine gelmişlerdi. Kız utancından hareket etmekte zorlanıyor Taehyung'un kendisini sürüklemesine izin veriyordu. Oğlanda utanıyordu ama belli etmiyordu. Sonunda kantine geldiklerinde Taehyung mecburen Hani'nin ellerini bırakmış kantine yönelmişti. Kızda boş bir masaya oturup oğlanı beklemeye başlamıştı. Tam o sırada karşıdan gelen kendisine 2 yıldır platonik olan Kai'nin geldiğini gördü. İşte şimdi ölmüştü...

•LİFE•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin