Prológus

1.6K 84 13
                                    

0.

Segítség


Harry Pottert súlyos sérülést szenvedett nyáron egy halálfaló támadás miatt, jelenleg a Roxfort Boszorkány és Varázsló szakképző iskola gyengélkedőjén van. Hirdette a Próféta. Piton, mint a szemetet úgy hajította arrébb az újság egyik példányát. A fiú még mindig kómában van, amiatt mert megvédte Dursley- éket.

- Mr. Potter a napokban fel fog ébredni - tájékoztatta őket Madam Promprey.

- Dursleyék tájékoztattak arról, hogy Mr. Potter furcsán viselkedett az elmúlt hetekben - sóhajtotta Dumbledore. - Valakinek van ötlete mi történhetett? - kérdezte csillogó szemekkel.

Perselus Piton nem igazán figyelt az elhangzottakra, inkább a gondolataiba mélyedt.~ Harry Átkozott Jó életű Potter. ~ gondolta. ~ Az a fiú simán eldobja az elkényeztetett életét. Az igazgató még egy óráig tartotta őket ott mire mehettek a maguk dolgára.

o0o

Harry Potter már hajnalok hajnalán kínok között vergődött, Madam Pomfrey értesítette az igazgatót, aki a bájital professzorral együtt lépett be a gyengélkedőre.

- Mi történt? - kérdezte aggódóan Albus.

- Hajnalban arra lettem figyelmes, hogy Mr. Potter az ágyán vergődik, azóta kapott már nyugtatót és lázcsillapítót is, de semmi változás - sóhajtotta. - A láza legalább már lement.

- Volt láza? - kérdezte az eddig csendbe burkolózott bájital mester. - Milyen magas volt?

- 40 C°-os volt.

Minden gyorsan történt, egy mágia kitörés majd egy tucat törött tárgy a gyengélkedőn és egy nyugodt Harry Potter, akinek a sebhelye mintha égne.
Nem tudták mi történt és nem is nyugodtak meg, de egyenlőre annyiban hagyták az ügyet.

o0o

Másnap délután Harry fájó fejjel kelt fel.

- Miért fáj ennyire a fejem? - nyúlt a sebhelyéhez. Észre se vette az árnyékban lévő alakot, aki figyelte.
Fogalma se volt arról mi történt a múlt este, és még azt se tudta milyen napot írnak.

- Harry! Végre felkeltél! - sietett mellé legjobb barátnője majd jól megszorongadta.

- Én is örülök, hogy látlak 'Mione' - motyogta a lány vállába. - Mi történt? - kérdezte miután elengedték egymást.

- Kómába estél úgy 2 hete, nagyon aggódtunk érted Harry! - ölelte meg újra a lány.

Miután Madam Pomfrey megvizsgálta majd egészségesnek nyilvánította, el is, engedte.

Sárkány KörWhere stories live. Discover now