Jmenuji se Racochejl Štaflík, je mi 16 let a zrovna jdu do školy. Kráčím si krásně po ulici, když v tu náhle do mě vrazil nějákej týpek co zrovna po té ulici běžel, zakopl jsem a spadl na silnici. S mým štěstím zrovna jel kamión, a přejel mě. Poslední věta kterou jsem slyšel před smrtí byla: "Uhni vole, instalujou mi optiku!". Další věc co si pamatuji už byla jen tmavost a bolest. Oslinilo mě nějáké zářivé světlo a slyšel jsem hlasy nějákých týpku jak řvou.
Moje oči si začnou zvykat na to prudké světlo. První co vidím je obloha, a jsou tam nějáké ne moc dobře otexturované mraky. "Fuj, to vypadá jak hovno" , pomyslím si. Vstanu a rozhlédnu se, všimnu si trávy, která taktéž nevypadá moc pěkně. Vidím jakési týpečky jak sekají nějáké šutry nebo co a řvou u toho "hiya hy ha hia". Vše se mi zdá moc povědomé, začínám mít takový podivný pocit... V dálce vidím nějáké město bo co, spíš to vypadá jak tři baráky a náměstí, ale jdu tam. Dojdu tam, a je tam nějáký cápek s kladivem. Jdu k němu a ptám se ho kde to sakra jsem, a proč nejsem mrtvý. "No jo no, tak to neklaplo, jsi v Metinu, kloučku", odpověděl.
"No je mi zle", povídám, a ptám se ho dál: "Kdo jsi?". "Já jsem Kovář, tu máš nějáké věci do začátku, a teď jdi expit", odpoví. Tak jdu teda expit, vidím v dálce nějáké hladové vlky, jdu k nim. Švihnu po jednom mečem ale potupně minu, zkouším to znovu a teď se trefím! Vlk vypadá jako že je mu to celkem jedno, a tak ho kosím dál. Lehne k zemi a mam z něj expy a nějáké yangy, pomalu se někam dostávám. Pokosím další hejno vlků dokud nenaberu nějake levelely, po nějáké době za mnou přišel nějaky typek který se tlemil jak dřevo. "Cs das veci do zacatku??", zařval. "Nemam nic, jdi pryč", odpovím mu. "JAJ", zařve a odejde. Expím dál a jdu na bosse, Vrchní ork nebo tak něco. Piju elíky a tak jo abych se připravil, v tu náhle se tam přiřítí týpeček a jedním hitem ho zničí. "Ses posral ne?", volám na něho. Přiběhne ke mě a praví: "Nazdar bráááááácho, chceš nějáký yangy? Já jsem Luwex". "Co, nechci nic", odvětím. "Brácho já dělám soutěž jo, dostaneš dračí mince a yangy, zadarmo!", pokračuje dál. "Nic nechci!", odvětím mu už celkem nasraný. "Ach jaj, tak čus", říká a odejde. "Zmrd s item shopem", zamumlám. Hm, tak jdu asi zas expit.