peanut peanut peanut, peanut. peanuts peanut peanut, peanut peanut peanut peanut peanut, peanut peanut peanut. peanut, peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut. peanut peanut. peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut, peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut. peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut!
"peanut? peanut peanut peanut?" peanut peanuts.
"PEANUT" peanut peanuted.
"peanut! peanut peanut peanut peanut!"
"peannuuutttt" peanut peanut.
peanut...
peanut peanut, peanut peanut. peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut. pea, nut. peanut.
peanut peanutted peanuts peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut peanut. peanuts, peanutted peanut peanut peanut peanut. pea-nut. peanut peanut.
peanut peanut peanut, peanut peanut.
PEANUT!!!!!!!!!!!