1. ADIM: Bir kağıt alüminyum ya da daha hafif bir malzemeden bir parça koparıp yuvarlıyoruz aşağı yukarı top şekli vermeye çalışıyoruz.
2. ADIM: Cismi karşımıza koyup odaklanıyoruz. Tek elimizi de yan tutarak ne kapalı ne tamamen açık, ortası bir şekle getiriyoruz. Çoğu Telekinezi videosunda yapılan şey işte.
3. ADIM: Gözümüz hala cisimdeyken altımızdaki topraktan ışın şeklinde mavi bir enerjinin hızlıca bize doğru gelip herhangi bir ayağımızdan girdiğini oradan vücudumuzda yükselip kolumuzdan elimize geldiğini hayal ediyoruz. Burada enerjiyi elinizde hissetmeniz lazım. Nasıl anlayacağımız kısmına gelince: Enerjiyi gerçekten hissedersek bunu rahatlıkla anlarız arkadaşlar,pek bir şey söylemeye gerek yok.
4. ADIM: Biz bunları hayal ederken gözümüz hala cisimde olmalı. Enerjyi hissedeceğiz vücudumuza veya kolumuza bakıp altında enerji olduğunu düşünmeyeceğiz. Parmaklarımızdan enerjinin iplik kalınlığında ışınlar olarak çıktığını hayal ediyoruz her bir parmağımızdan 1 tane toplam 5 tane çıkacak bu ışınlar. Işınlar cisime temas edecek ve bizimle cisim arasında bir bağlantı oluşturacak. Artık onu kontrol edebileceğiz.
5. ADIM: Bu sefer oturduğunuz çevreyi hayal edin ama asfalt yol yerine altındaki toprağın olduğunu,gözüktüğünü düşünün. Gerçeği olmasına gerek yok kahverengi bir şey düşünün işte Sizin aklınızda olan yerlerden bütün enerjiler sizin altınızdaki toprakta halat veya sizin belirlediğiniz bir boyutta birleşecek ve hızlıca ışın olarak size yükselecek ayaklarınızdan vücudunuza ordan kollarınıza ordan elinize işte.
6. ADIM 5. adımdakileri de hayal ettikten ve enerjiyi yeniden daha güçlü bir şekilde hissettikten sonra elinizdeki enerjinin herşeyi kendi içine çektiğini vakum gibi bir şey olduğunu hayal edin. Elinzdeki çekilmeyi hissederseniz bu vakumun bağlantı sağlanan cismi kendine çektiğini hayal edin. Gözünüz başından beri cisimdeydi ve şimdi de öyle olmalı. Eğer şu ana kadar başarıyla geldiyseniz ve vakum hissini iyicene hissedebiliyorsanız cisim kesin titrer. Titreyince yorulana kadar hareket ettirmeye çalışın cismi. Hareket etmezse çalışmaya devam edin kısa sürede hareket eder.
Bu sadece bir teori ama asıl mantık şu inanmak
Benim yaptığım teknik ise1 . ADIM : ilk aşama yeni başlayanlar için kağıt değil aliminyum folyo daha sonra kağıt aşamasına geçeceğiz . İlk adım İNANMAK
2.ADIM: aliminyum folyo yıl kare halinde olmak şartıyla ger bir karesi 10 cm e ayarlayalım.Neden 10 cm daha küçük olursa ilk aşama da enerji yi direk aktaramayacaksınız ve birinci adımı gerçekleştirmeden hüsrana uğrayacaksınız yada 10 cm sen büyük olursa en ufak enerjide kağıt rasgele dönecektir . Biz burada kontrollü bir şekilde gücümüzü kullanmayı öğreneceğiz .
3. ADIM : Silgi ve uzun bir iğne ye ihtiyacımız var şimdi silgiyi herhangi bir yüzeye koyduk iğneyi silginin ortasına batırdık ,kare şeklinde olan aliminyum folyoyu katlıyoruz sonra yüzeye koymuş olduğumuz silginin ortasında iğnenin ucun yerleştirdik.
4.ADIM : En önemli kısım bu sağ el havada avuç içi kağıda dönük sol el silginin 15 cm yanında avuç içi kağıda dönük sadece hisset enerjiyi 1 dk içerisinde elinde kıvılcım gibi bir şey hissedeceksin
5. ADIM : Hissettiğin o enerjiyi kağıda aktarma düşün sadece düşün beynini her şeyden boşalt arkadaş eş dost akraba ne varsa kendini kasma kasarsan sadece başarısızlık elde edersin enerji huzur ile açığa çıkar çünkü ve bu dediğimi yaptıktan sonra o nesne hareket edecektir.
6.ADIM : Bu kısma kadar her şey aslında çok kolay en önemli ve can alıcı kısım nesneyi Nasıl isteğim tarafa döndüre bilirim iki türlü hareket sayesinde başparmaklar ve gözler baş parmağın yanındaki diğer parmağı vida söker gibi ileri geri yaparak sonuca ulaşa biliriz bunu da yaparken pür dikkat gözleriniz ile takip ederek kendinizi verip lopları çalıştırarak çok zor değil sadece rahatlamak ve kendimizi vermek.
7. ADIM: Çok alıştırma yapmak sizi hemen geliştirmek dikkatlı ve beynimizi kullanarak yapmak size bişeyler katar.