Merhaba bu ilk hikayem. Yorumlarınızı bekliyorum :D
Miley sıradan bir şekilde okula her zaman ki gibi yürüyordu.Ona kısa gelen eteği rüzgarda açılıyordu.Miley yol boyunca eteğini kapatmakla uğraştı.Okulun kapısının önünde Annie ve Styles' ı gördü. Styles her zaman ki Annie'ye şebeklik yapıyordu.Onlara günaydın deyip sınıfa doğru ilerlemeye başladı.Sınıfa gidene kadar bütün okula selam verdi.Sınıfa girince en önde oturup sürekli sakızdan balon yapıp patlatan Sally'yi görünce midesi bulandı.Bu kız bir sakızı gün boyunca çiğniyordu.En arka cam kenarı sırasına doğru yürümeye başladı.Çantasını sırasına attıktan sonra 3 sıra önünde oturan Allison'ın yanına doğru ilerledi.'Allison, sana bahsettiğim AC-DC albümünü getirdin mi?' diyerek Allison'un masasına oturdu.'Ahh tabii ki al bakalım.' diyerek yeşil rozet dolu çantasından albümü çıkarıp Miley'e uzattı.Albümü eline alan Miley Allison'un yanağını öperek sırasına yöneldi.O sırada içeri Nick girdi.Miley'i sırasında görünce kapının girişinde ki aynaya göz atıp saçını düzeltti.Her zaman oturdukları sırada oturan Miley'in yanına hızlı adımlarla yüüürüdü.'Selam Smiley.' diyerek sırasına yerleşti.'Selam Nicki.' bunu duyan Nick'in suratında aptal bir tebessüm oluştu.Tam o sırada kısa okul eteğinin altına giydiği yarım siyah muz çorapla sınıfa Selena girdi. Gömleğinin düğmeleri fazlasıyla açıktı. Bunu gören Miley 'Hey little bitch.' diyerek Sel'e seslendi.Sel'de ona kırmızı rujlu dudaklarıyla öpücük gönderdi.Ve her zaman ki yeri olan orta en arka sıraya Dylan yani sevgilisinin yanına oturdu.Styles ve Annie sınıfa girerken bile gülüyorlardı.Onların tam arkasında Sel'le yakın olan Bella sınıfa mavi kulaklıklarıyla girdi ve Lily'in yanına oturdu. Onun oturmasıyla sınıfa hocayla aynı anda gelen Gregg koşarak Allison'un yanına oturdu ve ders başladı.Her zaman ders başladıktan sonra sınıfa gelen Chad altın sarısı saçlarıyla oldukça yakışıklı görünüyordu. Ve Sel'le Dylan'ın önündeki sıraya Ashley'in yanına oturdu ve derse devam ettiler...
-DERS BİTİMİ-
Miley yerde duran mavi Nike çantasını aldı ve biyoloji kitabını içine koydu.Nick 'Miley bir şeyler içelim mi?' diye sordu.'Tabii gel yemekhaneye gidip kahve içelim ayılırız.' dedi ve yemekhaneye doğru yürümeye başladılar.Yolda gördükleri Fransız hocaları panoya ilan asıyordu.Miley merakına yenik düşerek panoya doğru ilerledi. Nick'Nereye?' dediği anda Miley'Hocam Fransaya'mı gidiyoruz?' dedi heyecanla.Miley Fransa'yı çok beğenirdi ileride Fransa'da yaşamayı düşünüyordu.Hoca evet anlamında kafa sallayınca Miley hemen Nick'e sarıldı.'Fransa'ya gidiyoruz Nicki çok heyecanlıyım!' diyerek Nick'in kollarından sıyrıldı.Nick Miley'in bu mutlu haline çok sevindi.Miley telefonuyla herkese Fransa'ya gideceklerini mesaj attı.Yemekhaneye doğru ilerlerken Sel'le Dylan'ı gördüler. Miley Dylan'la eski sevgiliydi.Dylan Miley'i Amber ile aldatmıştı ve bu yüzden ayrılmışlardı. Ama daha sonradan Amber'ı da Sel'le aldatmıştı.Şu an hala Miley'i sevsede Sel'le beraber.Yanlarından hızlıca geçerek yemekhanenin önüne ilerlediler. Nick kibarca Miley için kapı açtı.İçeri giren Miley hemen kahve almaya yöneldi fakat Nick onun önüne geçip ikisine de kahve aldı ve her zaman ki yerlerinde oturan arkadaşlarının yanlarına doğru ilerlediler.Styles her zaman ki gibi şebeklik yapıyordu.Allison telefonuyla uğraşıyordu.Gregg ise sürekli olarak Allison'u seyrediyordu.Miley Gregg'in Allison'u sevdiğini düşünüyordu.Miley ve Nick oturunca grup tamamlanmış oldu.Sel ve Miley bir süre sonra aynı kulaklıktan müzik dinlemeye başladılar. Miley kendi halinde şarkı yazıp onu bestelerdi.Ama Miley o şarkıları arkadaşlarına dinletmek istemezdi.Nick sonradan aklına gelen şeyle Miley'e seslendi.'Miley,okul çıkışında bana notları verir misin?' Miley hemen cevapladı 'Tabii çıkışta istersen bize gel orda geçirirsin.Hem annem bugün en sevdiğin yemeği yaptı.' Nick'te heyecanlı bir sesle 'Tacos mu?' Miley başıyla onaylayınca Nick de hemen kocaman gülümsedi...
-OKUL ÇIKIŞI-
Miley okul çıkışında Nick'i beklerken telefonun da kendi şarkılarını karıştırıyordu. Tam o sırada Nick arkadan gelip Miley'in telefonunu aldı. Miley hemen arkasını dönüp telefonu yukarıda tutan Nick'ten telefonunu almaya çalıştı. O sırada Sel geldi ve Miley'in omzuna dokundu.'Ne yapıyorsunuz böyle?!' dedi sinirli bir şekilde.Miley 'Telefonumu almama yardım et Sel!' dedi. Şarkıları dinlemesinden korkuyordu.'Birşey yapmicam niye endişeleniyorsun?' dedi Nick gülümseyerek.'Tamam eve gidince vericem ama şu an telefonumu bana vermelisin.' dedi Miley
.....
Miley evin anahtarını çantasından çıkarıp kapıyı açtı. Annesiyle mrrhabalaştıktan sonra sofraya oturup hızlı hızlı yemek yediler.Bitince Nick'Miley bana birşey göstericektin.' deyince Miley onu odasına sürükledi ve ona bestelediği şarkılardan oluşan cd'yi dinletti. Bitince Nick 'Smiley bunlar harika!' dedi gülümseyerek.Miley utancından kızardı ve gülümsedi.'En sevdiğim şarkı Wrecking Ball oldu.' dedi Nick.Miley'Teşekkür ederim ama lütfen bundan kimseye bahsetme.' dedi dudağını büzerek.Nick'Tamam tamam korkma Smiley. ' dedi kocaman gülümseyerek. Bayan Cyrus Miley'e. seslendi.Miley'Sen bekle ben hemen geliyorum Nicki.' dedi ve annesinin yanına gitti. Odada yalnız kalan Nick Miley'in yatağının altında duran kağıdı gördü ve kağıdı alıp açtı.O sırada Miley içeri girdi. 'Bu da ne Miley? Beni hayal kırıklığına uğrattın. ' dedi Nick . Montunu ve çantasını alıp evden hızlıca uzaklaştı.Miley çok şaşırmıştı.' Neler oluyor? ' diyordu.Nick kağıdı yere atmıştı.Miley kağıdı yerden aldı ve 'Hayır! Olamaz.Nick bekle! ' diyerek Nick'in peşinden koştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALPLER
Teen FictionMiley lisenin 3. sınıfında okuyan klasik bir genç kızdır.Her kız gibi onunda bir hayali vardır. Ama bunu gerçekleştiremez çünkü önüne sürekli engeller çıkar. Ve bu sene onu zor bir dönem bekliyordur çünkü hem ailesi hemde en yakın arkadaşı tarafında...