Part 1

261 22 5
                                    

"Jung Guk နဲ႔ မပတ္သက္ေပးလို႔ ရမလား Kim Tae Hyung shi"

အဆက္အစပ္မ႐ွိေသာစကား....... မနက္က ေျပာစရာ႐ွိလို႔ coffee shop မွာေတြ႕ၾကရေအာင္ေျပာတဲ့ Jung Guk ရဲ႕ ရည္းစား....

စစခ်င္း သူမေျပာတဲ့ အဓိပၸါယ္ကို ကိုယ္နားမလည္မိ.....

"ဘာကို ဆုိလိုတာလဲ Lee Eun Hee shi"

"Jung Guk နဲ႔ မပတ္သက္ပါနဲ႔....႐ွင္ က Jung Guk ကို အတင္းလိုက္ကပ္ သလိုျဖစ္ေနတယ္... ႐ွင္း"ေျပာရရင္ သူမ်ားရည္းစားကို စႏွိုက္ေၾကာ္တယ္ဆုိတဲ့ သေဘာေပါ့"

ကိုယ့္မာနကို ထိပါးလာတဲ့ သူမ ...... မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔ မယွဥ္သင့္မွန္းသိေပမဲ့ ကိုယ့္မာန ကို ထိပါးလာရင္ေတာ့ ဘယ္သူပဲျဖစ္" ဘယ္လိုပုဂၢိဳလ္ ပဲ ျဖစ္ေနပါေစ ခြင့္မလႊတ္ခ်င္ ....

ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲက ဖုန္းကို သူမေကာ္ဖီငံု႔ေသာက္ေနခ်ိန္ ထုတ္ၿပီး voice recorder ေလးကို ႏွိပ္. စားပဲြေပၚတင္ၿပီး ဟန္မပ်က္ေနလိုက္သည္.....Lock screen ခတ္ေလ့မ႐ွိတဲ့ ကိုယ့္အက်င့္ကိုေတာင္ ေက်းဇူးတင္မိေလသည္.... ၿပီးေတာ့ "Sorry ပါ Lee Eun Hee"....ဒီကိစၥကေတာ့ Jeon Jung Guk ကို ေျပာမွျဖစ္မယ္......

"ဘာကိစၥေၾကာင့္ သူနဲ႔ မပတ္သက္ခိုင္းရတာလဲ"

"ကြ်န္မ ႐ွင့္မ်က္လံုးထဲက Jung Guk အေပၚ ခ်စ္တဲ့စိတ္ေတြကို ထပ္ျမင္ေနရတယ္"

အလာႀကီးပါလား..... Jung Guk ရဲ႕ ရည္းစားလုပ္ရမဲ့အစား ေ႐ွ႔ျဖစ္ေဟာဆရာမတုိ႔ ေဗဒင္ဆရာမတုိ႔ လုပ္စားသင့္တာ ...

"႐ွင္ Jung Guk ကို ျပန္ခ်စ္ေနတာလား....မလိမ္ပါနဲ႔"

"ဟုတ္တယ္....သူ႔ကို ခ်စ္တယ္....ဒါမဲ့ အခုေတာ့ မဟုတ္ေတာ့ဘူး.....တစ္စံုတစ္ေယာက္ေၾကာင့္...."

ကိုယ့္ smirk ကို သူေႂကြသြားဟန္တူပါရဲ႕....

အ႐ွိုက္ကိုထိသြားေသာ Lee Eun Hee...

သူမေၾကာင့္ ကိုယ္နဲ႔သူ႔ရဲ႕ Relationship ႀကီးက ပ်က္စီးသြားတာေလ...... သာယာေနတဲ့ rs ဘဝထဲကို ႀကီးမားတဲ့ ေလမုန္တိုင္းက ဝင္သြားတာ..... Lee Eun Hee ဆုိတဲ့ ေလမုန္တုိင္းမ.......

"ဘာပဲျဖစ္" သူ႔မွာ ကြ်န္မ႐ွိေနၿပီပဲ...႐ွင္ မပတ္သက္သင့္ေတာ့ဘူး......"

"ၿပီးေတာ့ ႐ွင္က ေယာက်ာ္းေလးေလ..Uni က လူေတြက တျခားေသာ အဓိပၸါယ္ေတြပါဝင္တဲ့ မ်က္လံုေတြနဲ႔ၾကည့္တာ ႐ွင္ မႀကိဳက္ဘူးထင္တယ္.."

"တျခားေသာအဓိပၸါယ္?...."

"႐ွင့္ကို uni က လူေတြက စႏွိုက္ေၾကာ္တယ္လို႔ပဲ ျမင္ေနၾကတယ္"

ဝွတ္ထ္သည္ဖာခ့္....... Uni က လူေတြအကုန္လံုး သူနဲ႔ကိုယ့္ရဲ႕ relationship ကို လက္မခံတဲ့ မ႐ွိ...... ႏွစ္ေယာက္စလံုးက စာေတာ္တဲ့အျပင္ လိမၼာၾကလို႔ ဆရာ ဆရာမေတြကေရာ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူေတြေရာ သူတုိ႔ကို ဆုိရင္ ခ်စ္လိုက္ၾကတာမွ ဖိန္႔"တုန္ .....ေနာက္မွ ေက်ာင္းေျပာင္းလာၿပီး ကိုယ့္ထံက သူ႔ကို ယူသြားတဲ့ ထိုသူမကို တစ္ေက်ာင္းလံုးက တစ္ေယာက္တစ္ခ်က္ ခဲတစ္လံုးနဲ႔ ထုရင္ ခဲပိၿပီးေသမဲ့ ေက်ာ္မေကာင္းၾကားမေကာင္း ျဖစ္ရပ္......

သူမေျပာတဲ့ အမွန္တစ္ခုမွမပါပဲ လိမ္ေျပာတဲ့ စကားေတြကို ယံုေပးလိုက္ပါမယ္....သနားလို႔.....:)

ၿပီးေတာ့ Jung Guk က သူနဲ႔ျပတ္တဲ့ေန႔က "ထြက္သြားေပးမယ္" လို႔ကိုယ္က ေျပာေတာ့ "မထြက္သြားပါနဲ႔..သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႔ ေနေပးပါ"ေျပာၿပီး ဖက္ကာ တားေနတဲ့ ယုန္သူငယ္အေၾကာင္း မေျပာေတာ့ပါဘူး..... ေျပာလိုက္လို႔ ေဒါသထြက္လြန္ၿပီး ဂိသြားရင္ ကိုယ့္အျပစ္မကင္း ျဖစ္ေနမွာဆုိးလို႔.......

"မင္း ကုိယ့္ရည္းစားကို မထိန္းသိမ္းတတ္ဘူးလား.... ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ကို ဒီလိုမ်ိဳးေတြ လာေျပာရတာ မင္းအတြက္ သိကၡာမက်ဘူးလား.... မင္းေျပာတဲ့ စႏွိုက္ေၾကာ္ဆုိတဲ့ သေဘာက ဘာကိုဆုိလိုမွန္း ဘယ္သူ႔ကို ရည္ညႊန္းရင္ ပိုမွန္မလဲ ဆုိတာ မင္းအရင္ေတြးေတာ သင့္တယ္...."

"Ah.... ၿပီးေတာ့ ငါကေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္အတြက္ ကိုယ့္ရဲ႕ အ႐ွက္သိကၡာကို စြန္႔ၿပီး ယွဥ္မဲ့သူထဲမွာမပါဘူး....
Lee Eun Hee shi သြားလိုက္ပါအံုးမယ္....အလုပ္ကိစၥေလး႐ွိေသးလို႔"

voice recorder ကပိတ္ကာထြက္လာေတာ့ ေနာက္က က်န္ခဲ့တဲ့ ေလမုန္တုိင္းမ ေစြ႕"ပဲခုန္ေနမလား..ေစြ႕ေစြ႕ ခုန္လြန္းလို႔ ၾကမ္းေပါက္ပဲ ကြ်ံၾကသြားမလား မသိခ်င္ေတာ့......

သူ႔ေၾကာင့္ အစြပ္အစဲြခံရသည့္ အျဖစ္ကို သူသိေအာင္ေတာ့ သြားေျပာရမည္....

Braveurself ေနာ္ Lee Eun Hee shi.......

ေရးလိုက္ျပန္ပါၿပီေနာ္....အေရးအသားကေတာ့စုတ္ျမဲ စုတ္ဆဲ စုတ္လတၱံ႕ပါ....စာေမးပဲြက မၿပီးေသးပါဘူး.ပိတ္ရက္႐ွိလို႔သာ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ ေရးမိတာပါ... အရင္လိုပဲ အေရးအသားမေကာင္းမႈအတြက္ 🙏









You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kim Tae Hyung'sWhere stories live. Discover now