Ahoj mé jméno je Casidy Northsberg.Je mi 17 let a můj život je plný dobrodružství a neznáma.Zabývám se zatím jen svými plány do budoucna,tím co mám ráda a tomu co mě baví a zajímá.Žiju v Tokiu,ale bydlím zde krátce.Je toho hodně nového.Nová škola,nový lidi,nové zvyky a vůbec také nová místa.kdysi jsme žili v San Francisku,ale museli jsme se odstěhovat kvůli šikaně ve škole,sousedům,feťákům životním podmínkám,bylo to opravdu strašně strašné místo.
"vstávej........vstávej..........VSTÁVEJ!!!! Dělej nebo zaspíš!,, Budila mě máma.
"Co??? Kolik je hodin???,,
"Je 7:30,, cože vždyť nemůžu přijít hned první den pozdě,řekla jsem si v hlavě.Rozběhla jsem se ke skříní vyházela jsem z ní všechno oblečení a nakonec jsem si na sebe bílé tričko,modré kalhoty a moje oblíbené černé tenisky.Pak jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy,když jsem se pak podívala na hodiny bylo už osm.Vzala jsem si aktovku zazvonila na školníka aby mi otevřel.Vběhla jsem do školy zeptala se kde mám třídu,přezula se a vešla do třídy,zaklepu a:
"Dobrý den,,
"Dobrý den,ty budeš určitě Casidy.,,
"A..a..ano to jsem já.,,
"Tak se.posaď tady dopředu ať na tebe dobře vidím.,,
Konečně zvoní!!! Balila jsem si věci a najednou šla kolem mě brunetka s hnědýma očima a zhodila mi pouzdro chytla mě za vlasy a třískla mi hlavou o lavici spadla jsem ze židle,když jsem se trošku sebrala,dobalila jsem si věci a šla domů.
Další den jsem se vzbudila a venku byl velký rozruch.Tak jsem to ignorovala a oblékla si sukni a tílko.Vešla jsem do třídy,znova ke mě přišla ta brunetka.
"Ale,ale ty máš odvahu sem ještě chodit???,,Chtěla jseem zavolat učitelku když mi dala velmi silnou facku,ale učitelka stála opilá na chodbě takže by mi to určitě nepomohlo.Jediné co mě zachránilo bylo zvonění zě můžem domů.
Tak to jsem já Cas vypadám spokojeně,ale nejsem pořád uvažuji proč to dělá.
A to je ona vypadá krásně,nevině,ale není a když se podíváte blíže na tvář vypadá namyšleně,viďte???
Tak konečně středa už jen dva dny a je víkend,žádná brunetka,žádné vstávání a ani nic takového,bude to opravdu strašně moc super. :)
Zase ve třídě a brunetka tu není,aspoň jsem si to myslela dokud jsem uprostřed druhé hodiny nezaslechla klepání.
"Dobrý den,,
A sakra to je ona to bude.
"Northsberg k tabuli!!!,,šla jsem a ona mě podkopla ta jsme obě zůstali po škole.😷😷
ČTEŠ
Deprese
General FictionMé jméno je Casidy Northsberg a toto je příběh o mě a mích "kamarádech",rodině a mém životě.