.........Zůstaly po škole.Když jsme spolu seděly ve třídě s učitelkou,bylo všechno vpohodě,ale když učitelka odešla a já s ní zůstala sama ve třídě chytila mě pod krkem a vyhrožovala mi že jestli o tom někomu řeknu,nedopadne to se mnou dobře.Třásla jsem se strachy a taky právem,ale není se čeho bát jen to se mnou dopadlo o dost hůř než jsem si myslela.Za pár vteřin jsem cítila velkou bolest na mé pravé tváři,ano správně dala mi pěstí a já skončila na zemi.Myslela jsem že už to skončí,ale právě naopak,teprve to začalo.......:( Když jsem vstala,kopla mě velmi silně do břicha a když jsem se chytla za břicho a sklonila hlavu.Dala mi kolínko do čela,více si už s toho dne nepamatuji.Jen vím že právě ležím na lůžku v nemocnici po otřesu mozku,myslela jsem že to byla noční můra,ale nebyla.
''Co se to přesně stalo???,, Ptala jsem se mámy která stála hned vedle lůžka.
''Dostala ses tu tak,že když jsi zůstala sama s tou holkou jménem Charlie Wilson zmlátila tě tak že jsi ani nevěděla o co jde.Protrpěla jsi velmi silný otřes mozku a tak jsi tu.........,,
Upřímně vždy jsem si nemocnici přectavovala jako malé místo jako z hororu,šedou,celou pokreslenou grafity,plenivou zevnitř,téměř polomrtvé pacienty,šváby všude kolem sebe atd.............Ale to jsem si myslela jen proto že jsem nikdy neměla ani jakoukoliv zlomeninu a nebo něco takového podobného.Ale nakonec všechny mé přectavy baly hodně odvráceny.Bylo tam čisto,ticho a tak tam bylo ideální prostředí pro psaní mého deníku.
''Mami kdy se můžu vrátit do koly a jak to bude pokračovat???,,
''Neboj se ničeho všechno je zařízeno jsi zatím v bezpečí,,
když jsem se v pondělí vrátila do školy,zíjstila jsem že ve třídě budou dnes nový dva žáci a že jejich jména jsou Deniel Sakineki a Jeny jiin.
Deniel k nám přestoupil třetí vyučovací hodinu a Jeny čtvrtou.Ze mě a Jeny byly hned kamarádky a kdy jsem poprvé viděla Deniela odvrátil všechna má špatná tvrzení o klucích,byl prostě úúúúúúúúžasnýýýýýýýýý.Když jsme se pak poznaly tak jsem se do něj hned zamilovala,ale to jsem ještě nevěděla jak špatná tahle láska bue a jak moc mě to bude bolet.Taky jsem ani nepomyslela na to že by tenhle vstah k němu mohl být první a také poslední v mém životě.
''Psss.........Cas,honem za mnou chi se tě jen na něco zeptat co se kluků týče.,,Tak a tady to začíná.
''Tak o čem se mnou chceš mluvit ???,, Zeptala jsem se když jsme s Jeny došli na chodbu a to tak aby nás nikdo neslyšel.....
''No víš líbí se ti někdo???,,
''Ne nebo no.....proč???,,
''Mě jo a strašně moc!!!,,
''Aha a kdo,jestli se můžu zeptat.,,
''DENIEL!!!,,
''Co??!! Ehm....teda vážně to ti přeju.,, Ale ve skutečnosti jse trpěla bolestí a to opravdu velkou a pocházela přímo ze srdce.
''Cas,děje se něco je ti dobře???,,
''Jj,to nic není..........,,A přitom v hlavě jsem věděla že to rozhodně v pořádku není a já sama nad svými slovy pochybovala a to velmi. :( A když právě sedím doma vtemném rohu koupelny a brečím jak jen můžu,jsem si jista stoprocentně a vím že to není dobré znamení a do toho slyším jak mi zvoní telefon.To je Deniel!!!
"Ano???,,
"Ahoj Cas jdeš ven???,,
"Dobře,v kolik a kde???,,
"Tak za hodinku na mostě,může být???,,
"Jo,dobře,tak zatím!!!,,
"Zatím!!!,,
hned jsem si na sebe oblékla černé kalhoty,bílé tričko a když jsem se chystala jít začalo sněžit.Tak jsem změnila outfit na černé tepláky pod ně jsem si vzala silonky,k tomu černou bundu a jako vždy mé oblíbené černé boty.A pak jsem vyrazila,když jsem přišla stál tam Deniel s Jeny.Chvíli jsme se spolu bavili a najednou ho Jeny objala a dala mu pusu.Ale Deniel ji odstrčil a ptal se jí co to dělá.Utekla jsem,když jsem běžela Deniel na mě volal a najednou na mě zařvala Jeny,že stejně nemám šanci a aby toho nebylo málo,když jsem běžela vrazila jsem do Charlie,která mě hned silně udeřila do tváře.Hned jsem se zas rozběhla do hlubokého lesa.Do toho mě zastavila policie se slovy:
"ty jsi Casidy Northsberg že???,,
ČTEŠ
Deprese
Ficción GeneralMé jméno je Casidy Northsberg a toto je příběh o mě a mích "kamarádech",rodině a mém životě.