6 yaşıma kadar Kocaeli Uzuntarla'da yaşamış daha sonra babamın işleri nedeniyle Bursaya taşınma kararı almıştık. 1 hafta içinde her şey paketlenmiş şekilde nakliyat arabasına yüklendi. Yolu izleme fırsatını uykumun gelmesinden bulamadım. Uyandığımda varmıştık, anneme seslendim ama evde olduğu için duymadı. Nakliyat yapan bir abi beni araçtan indirdi hemen eve koştum. Annem mutfakta kutuları açıyordu, evi merak ettiğim için hemen odaları gezmeye başladım evi gezmem biraz uzun sürdü çünkü 3 balkon, 3 oda, 1 banyo, 1 tuvalet, 1 hol ve 1 tane kocaman salon vardı. Oyun oynamak için uçsuz bucaksız bi yerdi benim için çok mutlu olmuştum. O gün boyunca evi dizmeyle uğraştık. Ertesi gün babam hemen market için malzeme almaya gitmiş. 1 hafta sonra çoğu şey düzene oturmuş, tek sorun benim hiç arkadaşım olmamasıydı. Her ne kadar arkadaş aramak istesemde annem ve babam tek başına etrafı gezmeme izin vermiyordu. Bende evin etrafında oynuyordum gerçi oyun oynamak için pek bi şey yoktu evin sağ ve solunda meyve ve sebze fabrikası arkasında büyük bir bahçe önünde ise yol vardı. Bütün 1 seneyi ya babamla yada evde annemle geçirdim. Yaz neredeyse bitmiş annem okul diye bir yerden bahsetmeye başlamıştı. Bana arkadaşlar edineceğimi söylediğinde çok mutlu olmuştum ve okulların açılmasını merakla beklemeye başladım. Son 1 hafta kala kırtasiye alışverişi bitmiş benim heyecanım daha da artmıştı. Acaba kimler ile tanışıcam nasıl bi yer diye sorular iyice beynimde dönmeye başlamıştı. Ve o büyük gün gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bilinmeyenin Hayatı
No FicciónHayatımda başıma gelen hatırladığım her şeyi bi yere aktarmak istedim ve bütün hepsi burda